SvennAndre Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) yess yess, dette er da en post som folk kan poste bilde/bilder av høytalerne og forsterkerne sine.. Skriv gjerne også specs! Selvfølgelig gjelder alle regler som forumet har angående størrelser på bildene, osv.. Selv har jeg ikke noe stort, bare noen til 3000 som funker fett til mitt bruk.. Kan poste bilder senere.. Da sier jeg bare: post ivei! Edit: må få legge til; skriv gjerne hva systemet ditt koster og! kjekt å vite... Endret 12. november 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) B&W DM602 NAD C320BEE NAD T562 Sennheiser HD580 Musical Fidelity X-CAN v2 Nordost kabler Anlegget var egentlig ment som et midlertidig anlegg da jeg solgte Vincent + Klipsch kombinasjonen jeg hadde. Planen var å gå over til surround, men det ble det aldri noe av. Både DM 602 og 320BEE er etter min mening veldig gode kjøp i forhold til prisen. DVD-spilleren gjør en veldig god jobb som cd spiller. Etter jeg kjøpte X-CAN, som er en rørbasert hodetelefonforsterker synes jeg NAD + B&W har en noe lys klang. HD580 + X-CAN v2 er en fantastisk kombinasjon. Endret 12. november 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) vi har 2 bilde av ditt anlegg her , ta dette der da denne som ble steng og denne som og open og aktiv Endret 13. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 vi har 2 bilde av ditt anlegg her , ta dette der da denne som ble steng og denne som og open og aktiv Vi benytter oss av de som allerede er. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg