Gå til innhold

har mx1000, trenger tastetur

svas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådløst tastatur er bortkastet, om du da ikke bruker pc-en på stua, o.l.

Kanskje det burde være opp til hver enkelt å avgjøre hva som er bortkastet eller ikke?

og

Men det er irriterende at alle trådløse tastatur kommer med mus.

enig på begge to.

nå er det så da at jeg søker et trådløst standalone tastatur, aller helst fra logitech. noen som har tips-spm

skriver ennå på on-screen keyboard tastatur. spm betyr spørsmålstegn. har ikke det på tstaturet her skjønner dere.

til alle som er så smarte. jeg bruer pcen KUN i stua og kjøper ikke annet enn trådløst.

evt: trenger en trådløs mottaker ril ra logitech. noen som vet hvor jeg kan få tak i de-spm

takk for alle forslag så langt. keep it comming.

Lenke til kommentar

Jeg har dette tastaturet og synes det er toppers. Det har ingen fiksfakserier som man kan komme borti og man kan lett demontere det for å vaske det, søling av cola er heller ikke noe problem.

Ellers er det dødslett å trykke på og tastene har kort trykkelengde, så spilling og skriving går unna som en vind.

Jeg har også Microsoft Wireless Keyboard (eller noe sånt) i huset, det er tungt å trykke på, masse rotete funksjonsknapper, ny og uvant layout, altfor høyt (selv om mitt allerede er lit for høyt det også). Så for meg er det enkle det beste, hva som gjelder for deg er opp til deg å avgjøre.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker pc-en til spilling, og pc-en er plassert på en pult/et bord, så er optisk mus med ledning det beste. Trådløse mus lagger...ikke så mye, bare akkurat nok til å hindre deg i å ta headshot på motstanderen.

Jeg har allerede sagt at jeg skal ha et trådløst tastatur. Ingen diskusjon om at jeg skal ha noe annet. Forslag til dette taes imot med takk. Alt annet her er å kaste bort tiden sin.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker pc-en til spilling, og pc-en er plassert på en pult/et bord, så er optisk mus med ledning det beste. Trådløse mus lagger...ikke så mye, bare akkurat nok til å hindre deg i å ta headshot på motstanderen.

Har du i det hele tatt prøvd nyere trådløse mus, som f.eks. MX1000?

Jeg hadde den musen. Utrolig irriterende i spill. Hvis du leser kommentarer på prisguiden ser du samme problemet hos flere.

Jeg sier ikke at det er en dårlig mus, for den er god og nøyaktig. Men når man spiller så har den en tendens til å "jerke". Altså den hopper og lagger til tider.

Dette kan til tider gjøre det utrolig vanskelig å spille.

Dessuten er den "for" god å holde i. Det jeg mener er at jeg ble kje i hånden pga den passet så godt! Dette har sikkert noe med tilvenning og gjøre.

Lenke til kommentar

Kanskje det burde være opp til hver enkelt å avgjøre hva som er bortkastet eller ikke?

takk for den ;)

OnTopic:

Jeg har denne og er strålende fornøyd. Jeg bruker samma batteriene etter 2 års bruk...."må ofte skifte batteri" ?? da har dere sikkert ikke trådløst tastatur....

Lenke til kommentar

takk for den ;)

OnTopic:

Jeg har denne og er strålende fornøyd. Jeg bruker samma batteriene etter 2 års bruk...."må ofte skifte batteri" ?? da har dere sikkert ikke trådløst tastatur....

Hvor ofte man må skifte batteri avhenger av vhilket tastatuer det er, og hvor mye en bruker det. Ta f.es. det som følger med HP's maskiner, det må byttes nesten hver måned.

Lenke til kommentar
Jeg hadde den musen. Utrolig irriterende i spill. Hvis du leser kommentarer på prisguiden ser du samme problemet hos flere.

Jeg sier ikke at det er en dårlig mus, for den er god og nøyaktig. Men når man spiller så har den en tendens til å "jerke". Altså den hopper og lagger til tider.

Dette kan til tider gjøre det utrolig vanskelig å spille.

Dessuten er den "for" god å holde i. Det jeg mener er at jeg ble kje i hånden pga den passet så godt! Dette har sikkert noe med tilvenning og gjøre.

Ifølge erfaringene på prisguiden er de fleste fornøyd med denne musa.

Den hoppinga alle snakker om har jeg merket meget lite av på min mus. Den er rett og slett bare helt rå, jeg kommer aldri til å gå tilbake til "vanlig" mus!

Av tastatur benytter jeg et standard logitech. Har også benyttet meg en del av MX tastaur. Begge har fungert strålende!

Litt kjekt med et billig tastatur som man kan behandle litt røft med god samvittighet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...