ManagHead Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg leter etter en gost forståelig guide for å voltmodde a7n8x Deluxe kortet mitt. Det er vcore moden jeg er ute etter, men har ikke greid å finne noen ting som var "forståelig" Fant noe på forumet på maximumoc, men skjønte ikke noe av det (var ikke noe spesiell beskribelse, stod bare at man skulle plugge sammen de og de ledningene for at det skulle virke -bilder var det heller ikke). Noen som vet om en guide? Hadde vært artig å prøve dette, da det blir sansynligvis det siste jeg gjør med socket a systemet mitt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ok, fant denne nå. Men finner ikke ut hvilket språk den er på Noen som vil oversette den, har prøvd alle språkene på babelfish, men får melding om at det skjedde en feil eller noe slikt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er det vcore du skal voltmodde? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 vcore ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå