moray Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Lurer på om det går an å konvertere disse filene (som telefonen lager bla. på taleopptaksfunksjonen) til mp3? Tips om program? (I samme slengen WMA til mp3?) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=326949 ^ Les litt nedover den tråden Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hjalp litt den tråden, men ikke akkurat det jeg er ute etter. (Lærte meg wma til mp3 )Jeg har filene på PC'n og vil gjerne gjøre om filene fra amr filer til mp3, og klippe og legge til etc.) Lenke til kommentar
monstar Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her har du en link til et programm som konverterer amr til mp3 AMR TO MP3!! Lenke til kommentar
kim Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Det er et program som heter "Mobile AMR converter", med det kan du konvertere amr til wav filer. For å konvertere wav til mp3 bruker jeg CDex. Det er bortimot ingenting å tene på å konvertere til mp3, er tross alt innspilt på mobil Edit: Var litt treig For øvrig miksoft som har laget Mobile AMR converter òg Endret 12. november 2004 av kim Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Takk til *Dragon*, monstar og kim! Nyttig info fra dere alle.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Takk til *Dragon*, monstar og kim! Nyttig info fra dere alle.. bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå