dTd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei har et msi k8n neo platinium hovedkort og en althon 64 3000+. hadde problemer med kortet og sndte det inn for rep. fikk nytt i dag og når jeg satte sammen pcn og startet den så hikk den i noen sekunder og slo seg av. kansje det er noe hardware som ikke fikk strøm eller noe tenkte jeg. så jeg koblet ut alt og satte inn det jeg trengte (ram, skjemkort, cpu og hardisk) men samme skjer kan det være at jeg fikk ødelagt hovedkort?? tviler på at det er cpu fordi den sendte jeg inn til tst og alt var ok. jeg lurer på om det kan være strømforsyningen? (vet ikke navne på den fulgte med en chenboro kabinett) er det noen som vet hva det kan være??? trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kanskje det er kortsluttning bak på hk? har du satt på de skruene som er som regel gull farvet, mellom hk/skrue? eller en annen plass? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 jeg har satt på slie skrue hull ja Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hvilken Psu har du ? hvor gammel er den kan være at det er noen komponenter i psu`en som ikke er friske lenger , har du enn annen psu og teste med ? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) som sagt så er psun en som fulgte med kabinette mitt chenbro gaming box trur jeg det heter. jeg har ikke en psu og teste med selv men jeg skal kansje få høre med en kamerat om han gidder og ta ut sin og teste på min EDIT: den er kjøpt i juni eller juli Endret 12. november 2004 av wappyteam Lenke til kommentar
sindre1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tar jeg ikke helt feil skal det følge med en usb2 enhet med MSI hovedkortene med fire lys på, det var det iallefall på mitt gamle. Du skal kunne lese feilkoder ut av de lysene. Se i manualen som fulgte med hovedkortet. Har forøverig hatt samme problem før, og da var det korsluttning bak HK. Prøv å sett inn all innmaten i et annet kabinett med en annen PSU. Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kan jo hende at det er noe annet en psu som er deeffekt... har fått gode tilbakemeldinger den psu'n som er med på chembro gaming box (refererer til f.eks http://www.madshrimps.be/?action=getarticl...451&articID=120 ) Har du prøvd å ta ut batteriet på hovedkort i 15 minutter og satt det inn igjen for å nullstille hk? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 det fulgte med en slik usb bracket og ale ledsene lyser rødt men jeg finner ikke noen sted hva det skal bety er det nien som vet det. (det at de lyser rødt høres ikke bra ut ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå