pez^^ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Noen som har noen erfaringer med den HP PCS 1217 Multifunksjonsskriveren? Pris etc... Endret 12. november 2004 av pez^^ Lenke til kommentar
Mez Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Den har jeg ikke sett Lenke til kommentar
rscue Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Den har jeg ikke sett Kankje en ide å svare på det han spør om, artig hvis alle på forumet skulle skrevet det samme.. Testet en lignende hp skriver på skolen jeg gikk, fant ut at det var en kostbar printer hvis du skulle bruke den mye, ok kvalitet og kjekt med kopierings muligheter... En laser multi hadde vel egentlig vært det perfekte valget for oss.. Grei skriver til en grei pris iallefall, hvis du derimot skal skrive ut en del så hadde jeg lagt litt mer penger i multifunkjsonskriveren, da blekket er ganske dyrt noe som desverre er tilfelle med de fleste blekk skriver i dag.. RScue Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kjøpte den til familien, har ikke fått prøvd den enda. Den ser jo helt OK ut for prisen. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kjøpte den til familien, har ikke fått prøvd den enda. Den ser jo helt OK ut for prisen. hva betalte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå