KenLada Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Kan jeg formatere min IBM Aptiva uten problemer? Da mener jeg med en Win98 oppstartsdiskett som på en vanlig data? Er dette mulig?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hva mener du? Alle datamaskiner kan formateres på vanlig måte. Har selv en IBM Aptiva (ALT av deler er byttet ut), og det har aldri vært noe problem å formatere. Hvorfor lurer du på dette? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det fulgte sikkert også med en recovery-cd som er boot-bar for å gjenopprette maskinen sånn som den var da du fikk den. Hvis det gjorde det, så bruker du bare den. Hvis ikke er det vel bare å formattere på vanlig måte. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 På noen IBM'er er det en skjult recovery partisjon istedet, da må man passe på å ikke kødde med partisjonene Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Lag en vanlig oppstartsdiskett - enter Bios ( F1 ) i Setup Utility og disable Antivirus under Startup Options, og 'Exit and Save Changes'. Tilbake i Windows, slå av og napp ut powerkabel... resten er knot, som du kan lese sjøl :smile: her ...for flere harddisker: http://members.aol.com/mbs1058/2nd_hd.html Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 det er jo greit å formatere på vanlig måte, men da er det jo viktig å notere seg navn på maskinvare før man formaterer. det er ofte veldig uvanlig hardware oppsett på disse maskinene (for å få ned prisen), som selvsakt ikke er noe problem med en recovery-CD. jeg har selv prøvd å finne drivere til både ISDN, audio- og video-adapter på en stygg compaq, men fant ut det var like greit med en recovery.. :sad: man får masse gurbah med på en sånn installasjon, men det sparer deg for mye strev..! lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå