jødahl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvordan deler man harddisken i flere disker? Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Man kan ikke dele harddisken i flere harddisker, men man kan dele den opp i flere partisjoner. Tror du kan bruke et program som heter Partition Magic til dette, ellers kan du gjøre det under innstallasjonenav win XP. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kommer an på hvilken disk, vis det er C: du har Os på så kan ikke dele den i Win. Vis det er D: så kan du gjøre det i Min datamaskin --> Høyre klikk --> behandle\manage --> Disk behandling --> finne den disken du skal ha så sette den opp (den må formateres vis du skal gjøre det der) etter det kommer det opp et vindu der det komme hvor masse KB eller MB du vill ha i partisjonen , da kommer det du oppgir i en partisjon,Resten kan du gjøre akkuratt det samme med Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Problemet er at jeg har Win på begge partisjonene. Hvordan fjerner jeg den ene windowsen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det er ikke noe problem å fjerne fra den partisjonen du ikke booter fra. Da kan du bare fjerne alle filene, og hvis du formaterer partisjonen så fjernes jo alt. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er jo også noe som heter Partition Magic og da... Da kan du dele win partisjonen din... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Fdisk i dos modus eller Partition magic som er det enkleste.. Eller, om det er snakk om å dele harddisken i to så kan enn jo bare ta en sag og begynne å sage Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hvor laster jeg ned Partition magic? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvor laster jeg ned Partition magic? ps: betalingsprogram ? (hint hint warez) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå