mjoodz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg prøvde å installere windows xp på den ny-formaterte pcen min. men neida, det funker jo ikke. det står: please wait while setup formats the partition.... setup was unable to format the partition. the disk may be damaged. harddisken min kan jo ikke være ødelagt, jeg har jo bare tatt den ut av innpakningen og setti den inn i pcen. hvis noen har en anelse om hva som kan fororsake det eller har en løsning så er jeg kjempe glad for det får jo ikke brukt den uhuu Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Klart den kan være ødelagt. Mye kan skje under transporten fra fabrikk til deg. Litt røff behandling kan være nok. Det er skikkelig uflaks hvis det er tilfelle Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg ville ikke ha nølt med å reklamere på disken. Hvis selger ikke har noe svar på det du sier, må vedkommende sjekke disken for feil. Selger kan komme til påkreve at du betaler for en slik sjekk hvis det viser seg å ikke være noen feil, men det tror jeg ikke vedkommende har lov til ifølge loven. Men jeg er ikke helt sikker... Hvis det viser seg å være feil på disken, skal ikke du være nødt til å betale noe som helst. Du kan spørre om å få en ny tilsvarende disk, men selger har krav på å få prøvd den du har reparert, hvis vedkommende mener at det er mulig. Les mer her Lenke til kommentar
mjoodz Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 hmmm skal sjekke men hvis det er noen andre som vet noe så bare skriv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå