Gå til innhold

En del spørsmål! PLease help ME!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp, både spn ny admin på en dedicated server som jeg har satt opp, og som clanleder...

 

1. Når jeg har satt opp serveren og joiner som vanlig spiller, da har jeg ikke admin rettigheter, hvordan kan jeg få dette? jeg skjønner at jeg skal taste inn det rcon passordet ett sted, men vet ikke hvor...

 

2. Hvordan bruker jeg sånne amxmod? jeg har vært på sia dems, men jeg har ikke 6'er i løange engelske så jeg ga opp. Steg for sted, please...

 

3. Når jeg recorder, og liksom skal ta opp videoen, med fraps, så daler FPS'en ned til 7fps! hvordan får jeg den opp? (har bra PC, tror jeg x800 pro, p4 3.0ghz...)

 

Please hjelp meg, og det så kjapt som mulig, takk.

 

Takk for svar :D

Endret av Mixy89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. rcon_password "passord" - deretter skriver du kommandoer på vanlig måte, med prefix rcon (ex. rcon kick ola)

 

2. adminmod som var tingen :)

 

3. fraps lagrer. så vidt jeg vet, raw avi, noe som da naturlig nok krever litt, fordelen er vel at du får med lyd og slipper å lime sammen bilder.

 

playdemo/viewdemo demonavn

startmovie filmnavn fps

endmovie

 

for så å redigere i videomach e.l.

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp, både spn ny admin på en dedicated server som jeg har satt opp, og som clanleder...

 

1. Når jeg har satt opp serveren og joiner som vanlig spiller, da har jeg ikke admin rettigheter, hvordan kan jeg få dette? jeg skjønner at jeg skal taste inn det rcon passordet ett sted, men vet ikke hvor...

 

2. Hvordan bruker jeg sånne amxmod? jeg har vært på sia dems, men jeg har ikke 6'er i løange engelske så jeg ga opp. Steg for sted, please...

 

3. Når jeg recorder, og liksom skal ta opp videoen, med fraps, så daler FPS'en ned til 7fps! hvordan får jeg den opp? (har bra PC, tror jeg x800 pro, p4 3.0ghz...)

 

Please hjelp meg, og det så kjapt som mulig, takk.

1.

 

rcon_password <passord>

 

Så skriver du: "rcon sv_restart 1" osv

 

2. Den manualen deres er egentlig ganske lett, bare du tar deg litt tid.

 

3. Vis du recorder med fraps mens du spiller, man du forvente slik fps.

 

Ta heller å skriv "record <navnet på demoen>" i console, og når du er ferdig å spille, skriver du bare "viewdemo <navnet på demoen> " i console.

 

Da starter den å vise hva som skjedde når du spillet i sta, så kan du ta fraps når du ser noen kills du liker.

 

Les guiden på som er sticky her, står mye bedre forklart der.

 

Edit: argh, frikky var før meg :p

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Jeg også har lest manualen, men jeg skjønte lite! Det jeg ikke skjønner er:

 

1. hvor er det jeg skal legge denne addons mappa som jeg laster ned?

 

2. jeg gjorde faktisk som du sa, med record..... men det lagger som faen når jeg tar det opp, med fraps..... skal jeg prøve med 25fps i fraps, istede for 30?

 

3. Hvor kan jeg finne kommandoer som jeg kan bruke når jeg ser på det jeg har tatt opp, hvordan spole? :blush:

 

4. hvis jeg lager hele filmen i CS, med startmovie, blir det da liksom 1bmp bilde per frame? eller kommer det ut som film? hvordan setter jeg disse sammen eventuelt?

Lenke til kommentar
OK, takk for hjelp, men det er en ting jeg lurer på: hvordan laster jeg opp nye maps, addons på serveren? den oppdateres ikke når jeg legge rtil nye maps...

vel, to muligheter

 

ene er å manuelt bytte map til det du har lagt inn

rcon changemap mapnavn - om du ikke husker navnet på brettet :) rcon maps *

andre muligheten er å oppdatere listmaps.txt i cstrike-mappa

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det med å oppdatere den gfila, og la til nye navn, men ingenting skjedde, det virker ikke som om serveren oppdaterer seg...

 

1. Hvordan få serveren til å oppdatere seg?

 

2. Hjelp med AMX... jeg finner ingen av di filene som står beskrevet i bruksanvisningen der:

 

Copy the file "metamod.dll" to "addons\metamod\dlls".

Open the file in your mod folder called "liblist.gam" Find the line that says something like:

gamedll "dlls\mp.dll"

And replace it with:

gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"

Create a file called "plugins.ini" in "addons\metamod".

This step is for everyone:

Edit the file "addons/metamod/plugins.ini" so it has the following line:

win32 addons/amxx/dlls/amxx_mm.dll

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...