Ksungam Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg lasta akkurat ned "Karpe Diem - Vi drepte dj'n" men da den var ferdig og den lå i donloadmappa så jeg at den ikke var en mp3, wma osv fil... det sto bare at det var en "fil"... men når jeg trykte på den kom det sånn "velg prog å åpne i"... men man kunne ikke sette på "åpne alltid i dette prog"... men når man åpnet den i winamp kunne man likevel høre på den som en vanlig mp3... noen som vet hvordan jeg kan få den til å bli en .mp3 fil?? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 tja, prøvd og rename den? hvis du ikke ser exstensjion så må du slå på at du kan se kjente filtypers exstensjion Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 tja, prøvd og rename den? hvis du ikke ser exstensjion så må du slå på at du kan se kjente filtypers exstensjion wohoo! jeg bare kalte den Karpe Diem - Vi drepte dj'n.mp3 ¨å funka det fett! thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå