trn100 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hallo, Har lyst på ny maskin da min "gamle" er i ferd med å bli... Hmm.... Eldre... Maskinen er nesten 2 år gammel nå, men mange av komponentene er fremdeles relativt oppegående. 2 år gamle PC'er er uansett ikke spesielt attraktive blant "kjennere, så jeg kunne tenke meg å høre hva andre synes kassa er verdt før jeg bestiller nytt.... Det dreier seg om en P4 2,8Ghz maskin m. 1024MB Ram. Den har et Creative Audigy lydkort og selges ev. med et 5.1 Creative høytalersett. Skjermkortet er et Matrox Parhelia 128MB, og 2 stykk Hitachi LCD skjermer følger med. HK'et er MSI 845PE Max2 med raid, og 3xWD200GB/8MB cache disker er også montert. 1x200 som systemdisk og 2x200 i "speiling" på raidet, samt CD brenner og DVD spiller. Kabinettet er et svart Chieftec maxi-tårn med dør og 4 stk. 5.1/4 brønner, hvorav 2 er brukt til CD-RW + DVD, 1 til Audigy og en til en ettermontert Digital Doc 5 viftestyring. For de som er nøye på det, er dessverre Audigy fronten gråfarget Kabinettet er ellers utstyrt med relativt ny "Mist" 450W strømforsyning og støydempende matter fra Microplex. Noen som kan antyde en seriøs pris? Windows XP pro/No følger maskinen... /trn100 Endret 12. november 2004 av trn100 1 Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Ja du får selfølgelig solgt den . P4 2.8 er svært ettertraktede hvis det er snakk om northwood kjerne Og du har jo en del lagringsplass også, noe som er et pluss. Edit: Hmm, så ikke at du var ute etter pris. Endret 12. november 2004 av FosFat Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det var ikkje akkurat ei dårleg maskin det der. Men skal eg sette min pris ville eg kanskje gitt 7500 for det. Men den er vel verd 10000. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Ja du får selfølgelig solgt den . P4 2.8 er svært ettertraktede hvis det er snakk om northwood kjerne Og du har jo en del lagringsplass også noe som er et pluss. Edit: Hmm, så ikke at du var ute etter pris. Er selvsagt forberedt på at maskinen har tapt seg en del, men har satt sammen en ny en til vel 50K og trenger prisantydninger Takker for tilbakemelding 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Det var ikkje akkurat ei dårleg maskin det der. Men skal eg sette min pris ville eg kanskje gitt 7500 for det. Men den er vel verd 10000. Hmmm.... Ikke mer???? Så mye for å ha vært forutseende for 2 år siden?! Neida, hjelper ikke mye det, men jeg betalte faktisk over 30 høvdinger for den... Ble litt skuffet nå da... Takk for svar uansett! :-) 1 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja du får selfølgelig solgt den . P4 2.8 er svært ettertraktede hvis det er snakk om northwood kjerne Og du har jo en del lagringsplass også noe som er et pluss. Edit: Hmm, så ikke at du var ute etter pris. Er selvsagt forberedt på at maskinen har tapt seg en del, men har satt sammen en ny en til vel 50K og trenger prisantydninger Takker for tilbakemelding skal du kjøpe ny pc til 50.000 kroner Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Ja du får selfølgelig solgt den . P4 2.8 er svært ettertraktede hvis det er snakk om northwood kjerne Og du har jo en del lagringsplass også noe som er et pluss. Edit: Hmm, så ikke at du var ute etter pris. Er selvsagt forberedt på at maskinen har tapt seg en del, men har satt sammen en ny en til vel 50K og trenger prisantydninger Takker for tilbakemelding skal du kjøpe ny pc til 50.000 kroner Håper jo på litt støtte fra jobben, og det skal selvsagt være 64 bit + minst 3 LCD skjermer :-) Den jeg har nå kostet ca. 30 lapper for 2 år siden.... Endret 12. november 2004 av trn100 1 Lenke til kommentar
oycob Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) du kan sikkert klare mye mer enn 10k. Legg inn på finn.no eller qxl og skryt masse, så skal du se at du fort får solgt den for 15k, kanskje 20k edit: 3 lcd skjermer... *misunne* Endret 12. november 2004 av oycob Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 du kan sikkert klare mye mer enn 10k. Legg inn på finn.no eller qxl og skryt masse, så skal du se at du fort får solgt den for 15k, kanskje 20k edit: 3 lcd skjermer... *misunne* Nå begynner det å hjelpe! Takk skal du ha :-) 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Vil ellers bare tilføye at jeg absolutt ikke er ute etter å lure noen på f.eks. Finn eller andre steder... Har ikke solgt mange maskiner, gir de heller bort, men når jeg først selger kommer de også med support Er ute etter en realistisk pris, men innser at for en vanlig bruker vil den prisen jeg kunne tenke meg være høy i forhold til en Rema maskin el.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå