anders888 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hei! Jeg har en pc med tråløst nettverkskort som jeg skal sette opp til det tråløse nettverket jeg har her hjemme. Men hvordan gjør jeg det? Endret 12. november 2004 av anders888 Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) mm, ikke regn med å få så alt for mange svar, ditt spørsmål er alt for oppfatende (vid) og du må spesifisere mye nøyere, ta med hvilke komponenter som du har/evt problemer med, det mest naturlige svaret her er: har du installert drivere, og har du konfigurert routeren? edit: evt har du en annen trådløs komponent fra før av koblet opp til routeren? har du en router eller accesspoint? edit: post nr 666 Endret 12. november 2004 av Valent Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Jeg har et tråløstnettverk, med den ruteren jeg fikk med fra nextgentel og et tråløst access point, men jeg skal ikke sette opp et tråløstnettverk. Jeg har en pc som aldri er brukt på et trråløst nettverk før, som jeg skal bruke på det tråløse nettverket jeg har her hjemme. Den pcen jeg skal ha på det tråløsenettverket har windows xp home. edit:ja jeg har flere pcer på nettverket Endret 12. november 2004 av anders888 Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Er det ingen som kan hjelpe meg? Det haster!! Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=247648 Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skal ikke sette opp et tråløst nettverk!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg skal ikke sette opp et tråløst nettverk!! men du skal koble denne "nye" maskinen til et eksisterende, trådløst nettverk? er det det som er greia? jeg regner med at du da skal bruke et trådløst nettverkskort på denne maskinen.. det er ikke verre enn å sette inn kortet for så å innstalere driverne til dette. avhengig av hvilke innstalasjoner du har gjort på routeren må du konfigurere denne slik at den nye maskinen kommer seg på nettverket... Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ja jeg skal koble den nye maskinen til et eksisterende tråløst nettverk. Men korte er montert i pcen og jeg har innstalert driveren. ruteren og access pointe kan ha flere pcer inn på etter de innstillingene jeg har valgt. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 ja hm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå