Gå til innhold

Kritikk på herlig.net design.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes det ble en fin og stilfull blogg, men det ble litt intenst etter min smak.

likte ikke at når jeg skifter farge theme på siden så forandres alle fargene til den jeg velger. tror det hadde vært bedre om du hadde lagt inn litt flere nøytrale farger som går igjen i alle stilene eller å tone ned intensiteten litt.

føler at det blir et slags "skarpt lys" når jeg går inn på siden din fra en side med mindre kontraster.

kanskje toppen og bunnen av hver menyboks kunne fått en mer nøytral farge, kanskje også overskriftene kunne blitt litt mindre oppsiktsvekkende.

ellers er dette en enkel, men flott side, lett å finne frem i.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Benytter anledningen til å stille meg bak LoS. Skal ikke komme med noen konkrete utsagn utover at det er sykelig mye stil samlet på en plass her inne. Noen ganger flyter det bare litt over i hverandre. Jeg ser på PoleCat, Lokaltog og Marvil (blant andre) som avantgarde-designerene.

Over til siden: har aldri falt helt for stilen din, Arve, selv om det er forbanna stylish. Denne siden var en av de bedre jeg har sett av deg, men jeg savner flere bilder, en header kanskje. Liker også kanter veldig godt, men det er veldig subjektivt.

Lenke til kommentar
Hva med å sende brukeren tilbake til artikkelen etter at man har skrevet en kommentar? Var litt irriterende at man bare havnet på en sidet hvor det stod "Takk"

Skal prøve å få sett det, og er heilt enig.

Over til siden: har aldri falt helt for stilen din, Arve, selv om det er forbanna stylish. Denne siden var en av de bedre jeg har sett av deg, men jeg savner flere bilder, en header kanskje. Liker også kanter veldig godt, men det er veldig subjektivt.

Smaken er som baken, og det veit du godt ;)

Skal ikkje tvinge folk til å like sida.

æøå!!

er utrolig plagsomt å lese artikler og annet uten æøå 

prøv å fiks det 

m.v.h Christian

Du var tydeligvis inne og såg midt i en oppdateringsperiode, og da surrer eg fælt. No skal alt funke omtrent perfekt på det planet.

Dessuten, alle sammen - så har eg iallefall to eller tre nye planlagte stilark, som blir heilt fullstendig forskjellige fra dei som er der no. Kor lang tid det tar, aner eg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...