phax Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 kanskje litt ot, men hverfall. satt og skummet over dagbladet sine sider og så plutselig denne siden. nederst på siden der er det jeg mener m være verdens verste web reklame..! det er forresten to forskjellige, refresh sida engang så du får sett begge. det verste er faktisk at jeg har sett denne reklamen før, for ca 2 år siden, utrolig at de presterer og bruke den igjen..! (klarte ikke linke direkte til reklamen, så håper dagbladet ikke bytter den ut med engang) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Reklamen ble seff blokka her, med Adblock installert. Artig var det jo uansett - fint du deler med oss hva du leser Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ja allt som har med sex og gjøre er som regel de linkene som blir sjekka først! i'm a simple man.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 @phax: Du bør sjekke ut sexhistoriene Dagbladet publiserer av og til.. Hentet fra en eller annen bok, makan til freepron skal du lete lenge etter.. Personlig hater jeg den Microsoftgreia som lå på MSN.no eller hva det var.. Den som dro seg nedover hele skjermen når man hadde musa over.. Hater også de NetCom-reklamene på VG med de to arbeiderene som forteller noe dritt. Og den «Velkommen til visning» fra Notar, også den på VG.. Ellers liker jeg de GuleSider reklamene der man skal vaske bil, spraye nesespray, knuse vindu, male osv.. Kan gjerne sitte 15mins å vaske samma bilen.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 må bare påpeke at det var den reklamen med den grønne boarder lignende saken som fikk designer hjerte mitt til og skippe et par slag.. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Velkommen til Visning er fra Garanti Eiendomsmegling. *sinna på dem, ikke på notar* Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ja reklamer med lyd er grusomt irriterende, ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet og surfet utover natta og plutselig sveipet musa over en slik reklame, skvetter som gal..! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Verdens verste web-reklame er uten tvil disse bunnlinjene som ITAvisen og Nettavisen bruker. Ikke innholdet, men måten de er lagt opp på altså. Endret 12. november 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ja de er grusomt forstyrrende.. og alltid arti og se at det faktisk er reklamen som blir loadet først på siden! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Verdens verste web-reklame er uten tvil disse bunnlinjene som ITAvisen og Nettavisen bruker. Ikke innholdet, men måten de er lagt opp på altså. Det stemmer det. Først og fremst er det fryktelig irriterende, samt ufattelig uprofesjonelt utført. Det er ikke verre enn å se i kildekoden, og deretter mate denne linken inn i nettleseren: http://www.itavisen.no/indexFramed.php?setSection= Da er det mye bedre med reklame på selve siden, som brukeren i det minste kan unnlate å fokusere på. En roterende linje på bunnen med skarpe farger er rett og slett motbydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå