Gå til innhold

verdens verste web reklame! :D

Anbefalte innlegg

kanskje litt ot, men hverfall.

satt og skummet over dagbladet sine sider og så plutselig denne siden. nederst på siden der er det jeg mener m være verdens verste web reklame..! det er forresten to forskjellige, refresh sida engang så du får sett begge. :)

det verste er faktisk at jeg har sett denne reklamen før, for ca 2 år siden, utrolig at de presterer og bruke den igjen..!

(klarte ikke linke direkte til reklamen, så håper dagbladet ikke bytter den ut med engang)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@phax: Du bør sjekke ut sexhistoriene Dagbladet publiserer av og til.. Hentet fra en eller annen bok, makan til freepron skal du lete lenge etter..

Personlig hater jeg den Microsoftgreia som lå på MSN.no eller hva det var.. Den som dro seg nedover hele skjermen når man hadde musa over..

Hater også de NetCom-reklamene på VG med de to arbeiderene som forteller noe dritt. Og den «Velkommen til visning» fra Notar, også den på VG..

Ellers liker jeg de GuleSider reklamene der man skal vaske bil, spraye nesespray, knuse vindu, male osv.. Kan gjerne sitte 15mins å vaske samma bilen.. :)

Lenke til kommentar
Verdens verste web-reklame er uten tvil disse bunnlinjene som ITAvisen og Nettavisen bruker. :sick:

Ikke innholdet, men måten de er lagt opp på altså.

Det stemmer det.

Først og fremst er det fryktelig irriterende, samt ufattelig uprofesjonelt utført. Det er ikke verre enn å se i kildekoden, og deretter mate denne linken inn i nettleseren:

http://www.itavisen.no/indexFramed.php?setSection=

Da er det mye bedre med reklame på selve siden, som brukeren i det minste kan unnlate å fokusere på. En roterende linje på bunnen med skarpe farger er rett og slett motbydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...