anders888 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei! Jeg har en pc med tråløst nettverkskort som jeg skal sette opp til det tråløse nettverket jeg har her hjemme. Men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) hvilket operativsystem kjører du? Endret 12. november 2004 av H2H Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 xp home Lenke til kommentar
H2H Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 har du innstallert kortet? hvis du har det så kan du gå til kontroll panelet (jeg bruker classic) så til network connections. Her finner du den trådløse tilkoblingen. høyre klikk på den og velg View avalible wireless networks... Velger du en av dem som dukker opp og resten skjer automatisk! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Men problemet er at jeg ikke får opp en tråløs tilkobling på network connections. Jeg har innstallert driveren til korte (det var i pcen når jeg kjøpte den) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Men problemet er at jeg ikke får opp en tråløs tilkobling på network connections.Jeg har innstallert driveren til korte (det var i pcen når jeg kjøpte den) Hva slags PC og hva slags kort? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 høyre klikk på min datamaskin så på properties! velg hardware på det vinduet som spretter opp, og trykk på knappen Device manager! har du ikke installert ett kort som står i maskinen vil det her vises som ett gult spørsmåls tegn! har du innstallert kortet vil det ligge under network adaptors! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har installert kortet! Jeg har en pc fra komplett og kortet er et Device Description Intel PRO/Wireless 2200BG Network Connection PCI. Kortet var montert i pcen når jeg fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå