Elrayedol Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei. Jeg har nettopp kjøpt ny harddisk men når jeg skulle koble den til pc'n fant jeg ut at kabelen som skulle koble til pc'n ikke passet . Etter en liten sjekk på nette fant jeg ut at min pc brukte P-ATA til å koble til harddisken mens den nye harddisken brukte S-ATA som er en nyere kabel. Kan dere hjelpe meg med dette problemet?? Mvh. Elrayedol Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, du trenger en S-ATA kontroller. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, du trenger en S-ATA kontroller. Merk at det kortet simfan linket til, er kun for eksterne disker. Skal du ha den inni PCen, må du være påpasselig med å kjøpe et kort som støtter det Sveinl. Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118181&cks=PRL Det er til og ha disker internt (Inne i pcen) Ikke noen utganger bak men på kortet inne i akkuratt som om det skulle stått på HK Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva med å bytte den i en P-ATA istedenfor å bruke 350 kr på noe du egentlig ikke trenger. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Merk at det kortet simfan linket til, er kun for eksterne disker. Skal du ha den inni PCen, må du være påpasselig med å kjøpe et kort som støtter det Ooops, sorry. La ikke merke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå