Gå til innhold

Siemens sx1 mp3 som ringetone?

TTi

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem.

Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan bruke en mp3 som ringetone på telefonen. har invistert i minnekort på 256mb så holder på og laste mp3er over nå.

Takker for eventuelle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv Audacity (søk etter det på Google). Klipp ut det du vil ha som ringetone, et refreng, et mellomspill eller noe sånt (to grunner til dette: den støtter bare 30 sekund lange ringetoner, og du skal jo svare når den ringer, ikke høre på musikken), lagre det som en wave-fil, og overfør det til mobilen. Den skal inn i mappen Sounds -> Digital på minnekortet eller telefonminnet.

Lenke til kommentar
Prøv Audacity (søk etter det på Google). Klipp ut det du vil ha som ringetone, et refreng, et mellomspill eller noe sånt (to grunner til dette: den støtter bare 30 sekund lange ringetoner, og du skal jo svare når den ringer, ikke høre på musikken), lagre det som en wave-fil, og overfør det til mobilen. Den skal inn i mappen Sounds -> Digital på minnekortet eller telefonminnet.

Du kan ha så lange wav-filer du vil. Hvor har du hørt at den støtter bare 30sek?

Jeg har f.eks en wav-fil på 44sek.. :whistle:

Lenke til kommentar

Du kan ha så lange wav-filer du vil. Hvor har du hørt at den støtter bare 30sek?

Leste det faktisk her på forumet, tror jeg. Men da tok jeg visst feil! Det er jo bra, i denne sammenhengen.

Å, jeg savner SX1en min! Og jeg fikk melding fra MobilData i dag om at det vil ta lengre tid enn antatt å reparere den. :(

Lenke til kommentar

Leste det faktisk her på forumet, tror jeg. Men da tok jeg visst feil! Det er jo bra, i denne sammenhengen.

Å, jeg savner SX1en min! Og jeg fikk melding fra MobilData i dag om at det vil ta lengre tid enn antatt å reparere den. :(

Litt OT:

5-knappen min var ødelagt, så jeg leverte den inn til Elkjøp for to-tre uker siden. Jeg sa bare at de skulle fikse 5-knappen.

Da jeg kom dit på tirsdag for å hente den, hadde de fikset 5-knappen OG skiftet skjerm. Altså satt på en helt ny en, slik at det var plastik utenpå.

Bra service vil jeg si! :w00t:

Lenke til kommentar
Litt OT:

5-knappen min var ødelagt, så jeg leverte den inn til Elkjøp for to-tre uker siden. Jeg sa bare at de skulle fikse 5-knappen.

Da jeg kom dit på tirsdag for å hente den, hadde de fikset 5-knappen OG skiftet skjerm. Altså satt på en helt ny en, slik at det var plastik utenpå.

Hvor leverte du den inn? Zodiac eller mobilkjempen, eller var det et annet servicesenter.

Lenke til kommentar
Litt OT:

Hvor leverte du den inn? Zodiac eller mobilkjempen, eller var det et annet servicesenter.

Jeg skrev:

5-knappen min var ødelagt, så jeg leverte den inn til Elkjøp for to-tre uker siden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har prøvd å gjøre som det står forklart på diskusjonen her. Lagt en wav fil i mappen Sounds - Digital, har funnet den som ringetone i profilene (og hørt at den funker....) og valgt den som ringetone, men når telfonen ringer spiller ikke ringetonen....??? noen som skjønner seg på dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...