Errae Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Deng! må ta å ringe på mandagen å høre med dem )= Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 To ting eg vil påpeike her: 1) Ved kjøp mellom bedrifter så gjelder ikkje forbrukerkjøpsloven dermed finnes det ingen muligheit for angrefrist slik privatforbrukaren kjenner den. 2) TCO har ingenting med ISO-setifiseringa som inneheld klassane av pixelfeil-toleranse TCO-setifiseringa har litt med pixeltettleik på skjermen men det er det einaste punktet den går spesifikt inn på temaet pixler . Meir om TCO-03 specen og testmetodene kan studerast her: http://www.tcodevelopment.com/pls/nvp/Uplo..._2_0_040126.pdf detaljer rundt ISO 1346-2 kan studerast her: http://www.nec-mitsubishi.com/specials/onl.../iso/index.html (Nec si visuelle forklaring på ISO-1346-2) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jeg tok den på DOA. Viste seg at det er ei vertikal linje på skjermen ( ca 3cm ) som står å vibrere. Så det ser ut som det blir ny skjerm på meg ja (= Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis jeg bestiller på nettet og henter han i butikken, gjelder angreretten da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis jeg bestiller på nettet og henter han i butikken, gjelder angreretten da? Tror den skal gjøre det, hva slags butikk tenker du på da? Navnet liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå