runeah Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg har skaffet med di-514 fra dlink. og helt siden jeg innstallerte den har jeg hatt problemer med messenger. Jeg får ikke logget på. Den låser seg når det står pålogget og slutter å svare. Det gjelder alle pcene i nettverket. Er det noen porter jeg skal åpne på ruteren for å få det til å funke? Irriterende! Lenke til kommentar
runeah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Ingen som vil hjelp? Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 For at det skal funke, må du nok åpne noen porter i routeren, ja. Vet ikke helt hvilke mesenger bruker, men du kan prøve a google deg frem, så finner du helt sikkert svar! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 prøv port 80 og 1080 Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du behøver IKKE å åpne noen porter for å logge deg på og å sende meldinger. Skal du sende filer/video/lyd, må du derimot åpne noen porter. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg fikk det samme problemet når jeg fikk et tråløst access point Lenke til kommentar
runeah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 problemet er ikke å få logget seg på. Men når den først er det, låser den seg. Jeg formaterte til og med :S men det var fortsatt samme feil. Jeg har prøvd å åpne portene 6891-6900 for filoverfring osv.. og det funka. men jeg tør ikke logge av i frykt for at det skal kræsje igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå