Gå til innhold

Hvor plasserer jeg den siste høyttaleren?


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg logitech z680. subwooferen, og 4 av de 5 sattelitter har jeg klart å plassere. Men den siste vet jeg ikke hvor jeg skal sette (det er den bakrehøyttaleren). Under er en link som viser til et bilde av kjellerstua mi hvor jeg har pc'en. Kunne noen foreslå hvor den siste sattelitten kan stå. PS: Det er mulig at jeg kjøper en kabelforlenger på 10 m, hvis jeg ikke får plassert den.

 

http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=42677

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Ideellt sett burde vel den siste bakhøyttaleren din vært plassert på kanten av bordet ditt, men det er kansje litt vanskelig å få til...

Har forsåvidt det samme problemstillingen hjemme i stua mi, og har løst det ved å bruke en lengre kabel på den ene høyttaleren. Høyttaleren leges bort når den ikke trengs, så tar jeg den frem når jeg skal se på film...

 

Mvh Ketil Morstøl

Norsk importør av beyerdynamic.

Lenke til kommentar
jaja, men de blir det så stygt, med ledninger taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger?

hvist du legger kablen fint , så ser det jo ikke stygt ut i det hele tat , og strengt tatt så skal vell bakhøytalerer vere plasert litt høyt

 

synes og at du satt for skjevt på front settet , du burde ha skjermen der centerhøytalerene står , og like lang lengde til begge foronthøyalerne

Lenke til kommentar
jaja, men de blir det så stygt, med ledninger  taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger?

hvist du legger kablen fint , så ser det jo ikke stygt ut i det hele tat , og strengt tatt så skal vell bakhøytalerer vere plasert litt høyt

 

synes og at du satt for skjevt på front settet , du burde ha skjermen der centerhøytalerene står , og like lang lengde til begge foronthøyalerne

problemet er at skjermen min er så dyp at hvis den står helt rett intil veggen har jeg nesten ikke plass til tastatur

Lenke til kommentar
jaja, men de blir det så stygt, med ledninger  taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger?

Med tanke på effekten ville jeg allikevel ha gjort dette.

 

Finnes dekorative "holdere" for ledninger. Skal ikke være noe problem å få ledningene til å være nøytrale, selv om høytalerne er tak-montert.

 

Legg dem langs veggen og kjør dem samlet ut i takflata.

 

Brukte vel omlag 3 timer for å montere settet mitt. Det var verd det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...