Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har kjøpt meg logitech z680. subwooferen, og 4 av de 5 sattelitter har jeg klart å plassere. Men den siste vet jeg ikke hvor jeg skal sette (det er den bakrehøyttaleren). Under er en link som viser til et bilde av kjellerstua mi hvor jeg har pc'en. Kunne noen foreslå hvor den siste sattelitten kan stå. PS: Det er mulig at jeg kjøper en kabelforlenger på 10 m, hvis jeg ikke får plassert den. http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=42677 Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hei. Ideellt sett burde vel den siste bakhøyttaleren din vært plassert på kanten av bordet ditt, men det er kansje litt vanskelig å få til... Har forsåvidt det samme problemstillingen hjemme i stua mi, og har løst det ved å bruke en lengre kabel på den ene høyttaleren. Høyttaleren leges bort når den ikke trengs, så tar jeg den frem når jeg skal se på film... Mvh Ketil Morstøl Norsk importør av beyerdynamic. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 tusen takk. jeg tenkte å kjøpe meg en lenger kabel til den ene høyttaleren. Men hvor finner jeg sånn kabel til z680. LINK? med lenger kabel, hvor bør høyttaleren plasseres da? Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hvorfor skrur du ikke de 2 bakre høytalerne i taket? Gjorde det selv med samme sett pga manko på andre smarte plasseringer. "Standard" høytalerledning får man vel kjøpt på alle steder de selger musikkanlegg ol. (elkjøp, expert osv). Kjøpte noen meter med det billigste jeg fant (5 kr/m) og lyden er upåklagelig Lenke til kommentar
erlber Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Du kan jo eventuelt skru bakhøyttalerne fast i taket Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 jaja, men de blir det så stygt, med ledninger taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 jaja, men de blir det så stygt, med ledninger taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger? hvist du legger kablen fint , så ser det jo ikke stygt ut i det hele tat , og strengt tatt så skal vell bakhøytalerer vere plasert litt høyt synes og at du satt for skjevt på front settet , du burde ha skjermen der centerhøytalerene står , og like lang lengde til begge foronthøyalerne Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 jaja, men de blir det så stygt, med ledninger taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger? hvist du legger kablen fint , så ser det jo ikke stygt ut i det hele tat , og strengt tatt så skal vell bakhøytalerer vere plasert litt høyt synes og at du satt for skjevt på front settet , du burde ha skjermen der centerhøytalerene står , og like lang lengde til begge foronthøyalerne problemet er at skjermen min er så dyp at hvis den står helt rett intil veggen har jeg nesten ikke plass til tastatur Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 jaja, men de blir det så stygt, med ledninger taket og sånn. det er ikke så fint å se på. noen andre løsninger? Med tanke på effekten ville jeg allikevel ha gjort dette. Finnes dekorative "holdere" for ledninger. Skal ikke være noe problem å få ledningene til å være nøytrale, selv om høytalerne er tak-montert. Legg dem langs veggen og kjør dem samlet ut i takflata. Brukte vel omlag 3 timer for å montere settet mitt. Det var verd det Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 har noen noen bilder av takmontering? lurer på hvordan det ser ut Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 jeg skal montere i taket nå, men jeg lurer på en ting. i hvilken stilling plasserer jeg de. da må jeg vri om spikeren og alt sånn for at de skal stå 90 grader. eller hva? Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Denne siden forklarer det meste om plassering av høyttalere Mvh Ketil Morstøl Norsk importør av beyerdynamic. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 ifølge dolby.com så har jeg 4 av 5 sattelitter og subwoofern plassert riktig, men den siste. Kunne jeg bare trekke den inn når jeg ikke bruker den, og sette den ved siden av sofaen til venstre for pc'en (hvis du ser på linken øverst)? Lenke til kommentar
Evial Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 du kunne muligens plasert deg slike at du har ryggen mot skapet. Da plasserer du subben på gulvet, samme oppsett med resten av høytalerene bortsett fra bakre, den skrur du i veggen bak deg. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 sånn som dette da? link nedenfor: http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=42734 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 får dem i på mandag, så jeg lurer veldig. forslag til oppsettet av den siste høyttaleren? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 sånn som dette da? link nedenfor: http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=42734 vill si at den bakhøytaleren med skapet havner for langt bak Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 14. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Dette ble faktisk veldig bra. Eller hva? sjekk link nedenfor http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=42805 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 14. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 *bump* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 http://home.no/mareli/Hw.no/H%f8ytaler%20plasering.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå