PoW Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei. En venn av meg ringte meg nettop og hadde et problem med av hans nye PSU ikke passet til tikoblingen på hovedkortet... (20pins tilkobling) Han sa at det var 24 pins på atx kontakten, og ikke 20(som det er på hovedkortet hans) På infoen om PSU'en står det: "20/24pin ATX". Vil det si at han kan bare koble den til og la de 4 pinsene være på utsiden av tilkoblingen på hovedkortet? (vanskelig og forklare) -PoW Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg skjønner hva du mener. Hvis dette passer så tror jeg ikke det skal være noe i veien med det. Sysntes å huske at det var sånn det skulle gjøres. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Han kan også kjøpe en sånn en Lenke til kommentar
PoW Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Han kan også kjøpe en sånn en Den er uaktuell... Han må få PSU'en til å virke i dag. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Be han prøve å plugge den i da vel. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Be han prøve å plugge den i da vel. Hvis han kobler den i feil, er ikke det en sjangse for at PSU'en kjører strøm til feil krets? F.eks: 3,3v->12v Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 tror ikke den passer flere steder ettersom ATX-kabelen har forskjellig form på de fleste pinnene. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Edit: Thomas kom før meg Endret 12. november 2004 av gran3 Lenke til kommentar
PoW Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 tror ikke den passer flere steder ettersom ATX-kabelen har forskjellig form på de fleste pinnene. Ok. Takk for raske svar alle sammen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå