ikkeno Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei Jeg har en HP OfficeJet G55, kombi printer med skriver scanner og kopimaskin i et. Problemet er at alt fungerer helt fint untat scanneren. Når jeg trykker scan knappen på maskinen sier den bare "cannot connect to pc. press enter to continue." Og når jeg prøver via softwaren som følgte med får jeg "scanner not found" En dag fant jeg et program som ligger under C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\MSPaper\MSPSCAN.EXE. Med MSPSCAN får jeg scanet inn bildene men kan kun lagres i .tiff (tagged image file format) Så det er ingenting galt med scaneren ser det ut som. Noen som har forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 prøv og insttalere på nytt? program varen til scanneren? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Med MSPSCAN får jeg scanet inn bildene men kan kun lagres i .tiff (tagged image file format) Men hva gjør vel det, når du bare åpner dem i f.eks. paint etterpå og lagrer det som .jpg? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Med MSPSCAN får jeg scanet inn bildene men kan kun lagres i .tiff (tagged image file format) Men hva gjør vel det, når du bare åpner dem i f.eks. paint etterpå og lagrer det som .jpg? Det har jeg allerede prøvd, men verken paint, eller photoshop støtter dette formatet. Skal innstalere driverene senere i kveld. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Det hjalp lite å reinstalere softwaren som følgte med printeren. Og "support" siden som blir oppgit i under "hjelp" er lagt ned. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Ingen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Regner med at du har vert på denne supportsiden allerede: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product...n&lang=en&cc=us Mye tyder på det kan løse seg om du laster ned driveroppdatering hvis du bruker WindowsXP eller 2000. Endret 16. november 2004 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå