NothgaliC Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er det noen outland butikker i Bodø og/eller Mo i Rana? og eventuellt hvor? Og outland er en butikk som selger anime og manga Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du er fra bodø(?) så tror jeg de skal selge slikt på "Underholdningsmagneten". Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Jeg er ikke fra bodø men skal være der i tre timer i juletider. Og det er ganske kjedelig. Og hvor ligger underholdnings magneten? Endret 12. november 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Det ligger mellom glasshuset og sas-hotellet. (vis á vis telehuset i sentrum, ved siden av joker ekspress) Handler der en god del, og kan bare anbefale dem på det varmeste, veldig greie folk som jobber der Edit: Og for å besvare spørsmålet, nei det finnes ikke outland hverken på mo eller i bodø.. Endret 12. november 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hvor langt er det mellom glasshuset og sas hotellet?? Og jeg vet hvor glasshuset er. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har de så mye manga og anime på Underholdningsmagneten? Outland har en del, men faaaaaen så dyrt det er der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå