ovle Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har mimer adsl, og internetten min klikker som regel opp til flere ganger om dagen! Dette er svært irriterende da jeg ofte setter på nedlasting før jeg drar på skolen, og det klikker etter en time eller noe.. Men uansett, det funker alltid igjen når jeg restarter routeren. Routeren er en zyxel prestige 600.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har mimer adsl, og internetten min klikker som regel opp til flere ganger om dagen! Sjekk om sync-lampen lyser eller ei når linja er nede, hvis den gjør det så bør du be de sjekke linja. Lenke til kommentar
oyvindg Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 eventuelt oppgradere routern kanskje..... Lenke til kommentar
ovle Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 routeren har ingen sync lampe, og hvor finner jeg oppdateringer? Lenke til kommentar
ovle Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 jeg trenger virkelig hjelp til dette, siden det er utrolig irriterende! hvis det hjelper så har jeg to pcer koblet til en hub, som igjen er koblet til routeren.. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sync lampe er det samme som DSL lampe. Hvilken modell i P650 serien er det du har, se under, P650R-13, P650R-33 eller P650R-T3. Samt hvilken firmware versjon er det du har på den? Lenke til kommentar
ovle Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 har ikke peiling på firmware versjon.. men modellen heter 650R-T3 Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg hadde samme problem før jeg satt opp nettverket med MAC-adresser Lenke til kommentar
ovle Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hva er mac-adresser? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ID-nr. på nettverkskortet (fysisk adresse) ipconfig /all legg disse inn på routeren Endret 14. november 2004 av HiSpeed Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Beklager. Trodde du plages med et trådløst nettverk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg hadde samme problemene, men ikke nå lengre. Byttet rett og slett router. Lenke til kommentar
ovle Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 har ikke råd til det! Lenke til kommentar
ovle Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ingen som har et forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ingen som har et forslag til hva som kan være galt? ISPen din er vel ikke tilfeldigvis www.pcsuport.no? Lenke til kommentar
ovle Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 nope, har Mimer, som forklart i første post. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis du har hatt denne feilen hele tiden siden du fikk abonnementet, så er det sannsynligvis en feil montering/plassering av splitter. Har du hatt stabilt samband tidligere: 1. Ta kontakt med adsl.no, og få de til å overvåke linjen din. Det kan være at den slotten du har i sentralen er defekt/ustabil, slik at det er nødvendig å flytte denne. 2. Siden du har routerløsningen, så er routeren ganske ny. Du har lov til å reklamere på den der du kjøpte den. Når adsl.no overvåker linjen, kan de kanskje finne ut at routeren eller splitteren er defekt. Hvis din nabo har samme router, kankje dere kan gjøre en avtale om at du låner den fra morgenen til ettermiddagen for testing? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ingen kapring av andres tråder, takk. Har fjernet en del innlegg nå, ikke la det gjenta seg. Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ingen kapring av andres tråder, takk. Har fjernet en del innlegg nå, ikke la det gjenta seg. Hva for noe jalla retningslinjer er dette? Personen har et lignende problem, med tilsvarende produkt, problemene ligger faktisk så tett mot hverandre at en løsning som virker for en vil med 90% sikkerhet virke for den andre. Greit å ha regler, men det går ann å vise skjønn. Og nå rapporterer jeg denne posten til moderatorene og får se hva slags straff jeg får for denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå