AMDXP Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har to hardisker som før ble kjørt under win95 men før jeg tok dem ut brukte jeg win98. Problemet er når jeg tok de harddisker til min venn for å kopiere informasjonen fra dem til hans maskin som kjører på win98, så sjedde det at hans maskin startet i win95 hver gang en av hardsiker var tilkoblet maskinen........... Hvorfor? Og finnes det noen andre måter jeg kan kopiere informasjonen fra mine gamle harddisker til en annen pc? hjelp meg......... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Vet ikke helt om jeg forstår hva du spør om, men høres ut som en av diskene du tilkobler kjører som master, og det er denne disken PC'n starter fra. Hvis Windows 95 ligger på denne, er det jo det som startes :wink: Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Det er nok det ja, sett Harddisken tl kameraten din til Master og din som slave. da skal den boote på HDD til kameraten din boote Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 ok. takk. jeg skal prøve og sjekke om det virker........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå