Gå til innhold

Posten rotet bort pakken min


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Jeg søkte, men fant ingen liknende topics så jeg starter min egen. Fant heller ingen annen plass å plassere dette.

 

Vel. Det hele startet med at min Western Digital Raptor 36,7Gb SATA disk kvelda. Så jeg skal returnere denne da (til ITButikken.no).

 

Jeg sender dette med returnummer og alt jeg får fra ITbutikken etter å ha fylt ut deres RMA-Skjema.

Så drar jeg på posten å sender denne med Norgespakken. Denne sendte jeg av gårde 19/10-04.

 

I dag sendte jeg en mail siden jeg syns det har gått en stund nå (12/11-04). Jeg får svar fra ITButikken og de sier at de ikke har motatt pakken.

 

Så jeg tenker: Enten har Posten rotet bort pakken min eller så lyver ITButikken at de ikke har motatt den pga. de ikke gidder å se på den med det første (Siste er kun et forslag... Tviler veldig sterkt på at det er tilfelle).

 

Men det jeg lurer på da er hva skal jeg gjøre. Jeg har kvitteringen jeg fikk da jeg sendte pakken av gårde. Skal jeg bare gå på postkontoret å spørre hvor eller hvorfor denne ikke er kommet frem til dit den skulle.

 

Og en annen ting jeg tenkte på. Kan hende jeg har feiladressert, men da ville denne komme tilbake til meg. Ville den ikke? Skrev inn retur-adressa mi da jeg skulle sende pakken.

 

Takker på forhånd alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av prinsippsak, så ville jeg sendt en mail og spurt dem, og henvist til pakkesøket. Jeg ville også sakt at jeg vurderer å gå rettens vei hvis dere ikke er erlige igjen (eller noe lignende). Tross alt, de har jugd deg rett opp i trynet, noe jeg ville tolket som mistenktsomt. Spar på mailen den kan være kjekk å ha.

Tipper du klarer å lese 2 posts opp :p

 

 

Kan vel nesten få en moderator til å stenge denne topicen :p

 

Btw: Sendte dem en mail med sporingsnummer osv. Da hadde de plutselig motatt den :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...