Slonken Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har fått vite fra pålitelige kilder at FSC har sagt opp sin kontrakt med Effekt og at den nye service partneren er Infocare. Gode nyheter for alle dere med FSC maskiner hjemme og på jobb vil jeg tro, søker du litt her på forumet finner du adskillige tråder med misfornøyde brukere Effekt. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hehe .. effekt ringte meg 8 måneder etter jeg etterlyst DV kamera mitt som hadde vært på service.. Da hadde jeg ringt til canon norge og ordnet opp selv.. Tok veldig lang tid å komme gjennom til effekt.. Satt i tlf kø til Effekt i 59 minutter før jeg ble brutt ti minutter før supporten stengte med unnskyldning om at supporten var stengt for kvelden.. Lurer på hvor mye det kostet meg i tlf? Lenke til kommentar
jornln Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, de fleste har vel dårlig erfaring med Effekt. Selv måtte jeg krangle med de 8mnd for å få tilbake et netkort de hadde rotet bort. Infocare i Bergen har hatt innbrudd denne veka. Ein i klassen min hadde maskinen sin der, og den ble stålet. Grett nok at Infocare er bedre på service - men de vil at eierene til de stjålne makinene skal betale egenandel på forsikringen - da de nekter å dekke nye maskiner (ifg han i klassen min). Mye krangling der nå - får se hvordan det går... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 FSC har sagt opp sin kontrakt med Effekt Ingen bombe det... Gode nyheter for alle dere med FSC maskiner Og for den stakkaren som skal selge FSC og forholde seg til kunden når noe går galt. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har en disk som er på tur til å ryke for andre gangen. Maskina er en FSC laptop. Forrige gangen tok det 2 måneder å få skifta den pluss litt andre småtterier. Men som det står på Effekt sine sider: Vi har 1 års garanti på alle reparasjoner : Garantien gjelder dersom samme type feil oppstår. Prisene gjelder for alle merker (produsenter) og modeller. Skal se om jeg får de til å sende meg en disk slik at jeg får bytta den selv. Jeg vet i allefall hva jeg holder på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå