Gå til innhold

Litt spent på mpx sine priser fremover..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg ser fotball og ser Hansa på spillerene til Brann, får jeg lyst på lø, den er jo grei.. men jeg tror ikke jeg vil tenke "hmmm, skøyting en gøy, nå hadde det gjort seg med en bestilling av HW fra mpx". men så har du jo noe som heter underbevistheten + at å bare se navnet mange nok ganger hjelper på (blir vel innenfor underbevistheten det også, gitt).

edit: så ser jeg ikke på skøyter heller..

Endret av capy
Lenke til kommentar

Må jo tenke på alle dei som faktisk ser på skøyter som ikkje veit kva Mpx er i det heile tatt. Trur faktisk rimeleg mange av skøytepublikumet aldri har høyrt om Mpx.

Ellers er mitt inntrykk (absolutt ikkje vitenskapleg) at dei fleste skøyteinteresserte er over 40 år, og veit ikkje om dei er hovedmålgruppa til Mpx. Men kanskje eit nytt marked?

Lenke til kommentar
3 mill er da ikke så mye penger...

Les no artikkelen då!

Dei sponsar med 1 mill, og har så oppsjon på å sponse med 2 mill til dei neste 2 åra.

Altså viss dei føler at avtalen ikkje "svarar seg", så er det jo berre å avslutte samarbeidet etter 1 mill.

Lenke til kommentar

Gi meg heller en nettbutikk som en "sponsor" over et år går med 1 mill i underskudd på ukens tilbud eller bare i den korte julekalender-sesongen. DET ville tiltrukket seg nye kunder i min mening, skapt en del forum-mas om ikke annet. :) Men for all del, kan godt hende at det kommer noen nye kunder via skøytesporten. Får håpe de finansierer dette av egen lomme og ikke eksisterende kunder hvertfall..

Endret av drseafood
Lenke til kommentar

Grunnen til at de sponser er bare for at du skal se logo`en deres. Så når du har tenkt å bestille noe fra nettet og lurer på hvor du skal bestille, så dukker deres butikk opp først i tankene dine, fordi du ser logo`en deres hele tiden. Dette kalles "Top of mind". Det er faktisk også mulig som seafood sier, å sprøyte inn en mill. i webshop`en, for så å selge varer med tap i en periode, dèt tiltrekker seg mye oppmersomhet og kunder:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...