Sponis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Eg tenkte å kjøpe eit webhotel på hostean.no, men når eg skal bestille må eg skrive inn domene eg allerede her. Må eg allerede ha eit domene? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ingen som veit? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 - Lurer du på noe før du bestiller? Send spørsmål til: [email protected] Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Har spurt, men får aldri svar. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 anbefales ikke, jeg har vært plaget med treg server og mye tull ellers. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har spurt, men får aldri svar. Da er det kanskje ikke stedet for deg, jeg mener om de ikke engang er veldig ivrige på å selge og ikke svarer, kan vel kanskje det gi deg et lite hint om hvordan kundeservicen i fremtiden vil utløpe seg. Jeg bare tenker høyt jeg... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Takk for tipset, då dropper eg dei. Men det er jo så billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå