Joachim_F Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Den kommende ekspansjonspakken til X2 introduserer en mengde nye muligheter til et allerede svært omfattende spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Med den nye ekspansjonspakken ser det i alle fall ikke ut til at noen andre spill skal kunne utkonkurrere X2 med tanke på muligheter for spilleren Vil bare nevne Eve-online i denne sammenhengen. Det har ihvertfall mange flere muligheter for spilleren enn det X2 har!! Det er en ekspansjon for Eve-online rett rundt hjørnet også, kalt Exodus, som vil endre mye i Eve-online universet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg var med på betatesting av Eve, og må innrømme at jeg elsker konseptet. Men jeg kan ærlig talt ikke anbefale det, det er for ustabilt, og i motsetning til X2, så har det ingen story. For de som har lyst til å fly rundt i _årevis_ så er det jo genialt *plukke frem Elite til Amiga* EDIT : Er dette en stand-alone expansion pack, eller må man ha X2 - The threat for å kunne spille det? EDIT 2 : Glem det. Fant ut at Egosoft slipper en Collectors Edition med X2 The Threat hvor de bundler The Return. Senere slippes en stand-alone versjon av spillet. http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=60568 Endret 16. november 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 EDIT : Er dette en stand-alone expansion pack, eller må man ha X2 - The threat for å kunne spille det? Så vidt jeg har forstått, må du ha X2 for å spille The Return. Men det skal lanseres noe som heter X2 Gold samtidig med The Return, og jeg antar dette er en pakke med både X2 og X2: The Return. Ang. Eve Online, er det i en helt annen sjanger, gameplaymessig. Edit: Ok, du fant det ut, ja Edit 2: Rettet navn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Uhh, blander du ikke litt nå? X2 - The threat var forgjengeren, og X2 - The return er expansion pack til X2 - The threat Regner med at du blandet litt sammen før dagens første kopp med kaffe Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Uansett, dette var gledelige nyheter, så jeg skal hjem og søke gjennom backup`ene mine for å finne frem mine gamle savegames og installere spillet på nytt. Gleder meg rått til den pakken kommer Musikken og stemningen i de spillene er ufattelig bra. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser at denne fremdeles figurerer på slippe-lista deres. Bør fjernes siden det er kansellert. Utvikleren bestemte seg for å gå rett på X3 isteden. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg