Joachim_F Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Spillindustrien er ikke lenger lillebror i underholdningsverdenen. Lanseringen av Halo 2 har knust alle rekorder, og GTA: San Andreas har ikke akkurat gjort det dårlig det heller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 det er no ein skulle ønske at ein hadde konsoll. men heldigvis kjem spela på pc etterkvart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 lurer på hvordan salgs tallene blir på HL2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Som eg sa i ein annan tråd, det blir morro å sjå kor mange som registrerer HL2 den første timen. Men 125 mill $ var jo sjukt Lenke til kommentar
Campari Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dette her er morro. Veldig morro. Håper at spill endelig blir akseptert som et underholdningsmedie.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Dermed burde det være klart for de aller fleste at spillindustrien ikke lenger fortjener å stå i skyggen av film- og musikkindustrien, og at spill er på god vei til å bli denne generasjonens viktigste underholdningsform – om ikke det er det allerede. This is it! This is the time the nerds strike back! CHAAAAARGE! Konge at Halo2 har solgt sååå mye! Får se på HL2 nå da, om det slår Halo2, eller bare blir en liten, liten, liten lillebror... EDIT: det er no ein skulle ønske at ein hadde konsoll. men heldigvis kjem spela på pc etterkvart. Så sant, så sant. Kommer nok aldri til å kjøpe en konsoll, selv om det er flere spill som frister meg... PC vil for alltid bli storebror i spill-industrien, likevel. Endret 12. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Synes ikke Halo 2 var så spesielt, ikke San Andreas heller. Andre detaljer og større område med fine RPG effekter var vel den største forbedringen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Heh, HL2 har jo opptjent millioner allerede lenge før lansering da. Mange som har kjøpt det og regga det via Steam allerede Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg fikk halo 2 nå og leste at microsoft bare garanterer for at spillet varer i 90 dager, hva pokker er det for noe? Martin Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg fikk halo 2 nå og leste at microsoft bare garanterer for at spillet varer i 90 dager, hva pokker er det for noe? Martin sry, for OT, men jeg må le :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg