Gå til innhold

Kan du slå Fatal1ty? (PC)

Anbefalte innlegg

"Som hvem da?"

Jeg sier jo det, du får ikke hørt om alle menneskene i verden som sitter og spiller, du hører bare om de som er med og konkurrerer.

Det gjelder alle grener, ikke bare spilling. Det betyr ikke at det ikke finnes folk der ute som ikke er bedre.

Klarer du ikke å skjønne det da sliter du.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier jo det, du får ikke hørt om alle menneskene i verden som sitter og spiller, du hører bare om de som er med og konkurrerer.

Det gjelder alle grener, ikke bare spilling. Det betyr ikke at det ikke finnes folk der ute som ikke er bedre.

Klarer du ikke å skjønne det da sliter du.

Eg skjønner berre at du ikkje har peiling. Du har tydelegvis null kunnskap om competetive gaming.

Ja, i andre greiner finnest det til dømes ukjente fotballspelarar som er betre enn dei som er verdt fleire hundre millionar viss eg skal følga logikken din.

Lenke til kommentar

Jeg har mer enn nok peiling, tydeligvis mye mer enn deg.

Du har jo ikke overblikk for en femmer, av millioner av spillere i verden tror du at det finnes bare 10 stykker som er bedre enn din o'store helt fata1ty.

Klart det finnes ukjente fotballspillere som er bedre enn de som er verdt flere hundre millioner, man hører stadig om unge talenter som har blitt snappet opp som viser seg bedre enn spillere i verdensklasse.

Når Wayne Rooney begynte å bli litt kjent i 15 års alderen var han bedre enn mange som hadde millioner i ukelønn. Tror ikke du kan så mye om fotball.

Men det er samme faen, bare begynn å grin over at det finnes spillere der ute du ikke har hørt om som er bedre enn helten din. Rimelig arrogant å tro at du har hørt om alle spillerne i verden forresten.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Jeg har mer enn nok peiling, tydeligvis mye mer enn deg.

Basert på kva då? Eg ventar fortsatt på du skal backa opp påstanden om at det er massevis av gamere som er langt betre enn han. Du har i tillegg til gode å visa eit fnugg av kunnskap om competetive gaming generelt.

Du har jo ikke overblikk for en femmer, av millioner av spillere i verden tror du at det finnes bare 10 stykker som er bedre enn din o'store helt fata1ty.

No har Painkiller berre solgt 300.000 kopiar, så der gjekk jo den påstanden din om det er millionar av spelarar i dass.

Verdens beste Painkiller spelar er Vo0 med sine første plassar i ESWC '04 og The CPL Summer 04. Fatal1ty kom på 4. i ESWC og 2. i The CPL (den største av dei to).

Til neste år er det The CPL World Tour med Painkiller, og eg vil tippa at ein igjen vil sjå Fatal1ty kjempa i toppen slik han har gjort i alle turneringar han har deltatt i.

Forresten har eg ikkje mykje sansen for Fatal1ty, men eg annerkjenner dei resultatene han har hatt. Så du kan spara deg for slike kommentarar som "din o'store helt fata1ty."

Men det er samme faen, bare begynn å grin over at det finnes spillere der ute du ikke har hørt om som er bedre enn helten din. Rimelig arrogant å tro at du har hørt om alle spillerne i verden forresten.

Igjen, som kven då? Eg kan godt sei det er mange ukjente rallysjåførar som er betre enn Petter Solberg. Det blir ikkje sant av den grunn.

No kjenner eg ikkje berre til såkalte "pro gamere", men òg mange gode, "ukjente" spelarar som ikkje er det, og eg veit at dei får som regel juling av dei som reiser til turneringar.

Her er ei oppgåva til deg: Nemn berre ein såkalt ukjent spelar som er så mykje betre enn Fatal1ty. Viss ikkje du klarar det så er det berre pissprat det du kjem med.

Forresten veldig festleg når du seier at du hadde slått han lett. På ein tilsvarande shoot-out på E3 i UT2k4 var det rundt 100 stykker som spelte mot han, og han tapte ikkje ein einaste kamp. I tillegg var det berre ein som fekk ein frag på han, og totalt var det 1118 frags for han mot -22 til motstandarane.

Lenke til kommentar

Søtt.. :-) hehe..

Når jeg spiller CS f.eks har jeg inntrykk av at jeg kan drepe hvem som helst et par ganger i løpet av 40-50 runder selv om jeg ikke er spesielt god, men rett og slett på grunn av flaks etc.... er virkelig Fatal1ty så god at han ikke taper på uflaks engang? ;-)

Jeg leste forresten i... hmmm.. aftenposten at han hadde spilt 4000 ganger "de siste årene" (hørtes ut som de mente på slike turneringer) og bare tapt to ganger.

Her er siden

EDIT: "Turnéer", mente jeg...

Endret av ehasl
Lenke til kommentar
Når jeg spiller CS f.eks har jeg inntrykk av at jeg kan drepe hvem som helst et par ganger i løpet av 40-50 runder selv om jeg ikke er spesielt god, men rett og slett på grunn av flaks etc.... er virkelig Fatal1ty så god at han ikke taper på uflaks engang? ;-)

Det er mykje meir flaks i ffa CS enn ein 1on1 i type Painkiller.

Jeg leste forresten i... hmmm.. aftenposten at han hadde spilt 4000 ganger "de siste årene" (hørtes ut som de mente på slike turneringer) og bare tapt to ganger.

Det er på desse shout-out'ene han meinar då. Dei siste par årene har han ikkje pleid å koma på 1. plass i skikkelege turneringar.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...