Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) FAMILY GUY RULER VERDEN! OG STEWIE ER HELT GENIAL! Endret 2. desember 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Herlig serie. "YEAH! YEAH! BRING ON THE PAIN!!!111" Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 family guy er ytterst genialt ja. har samtlige episoder på dvd selger de det???? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) family guy er ytterst genialt ja. har samtlige episoder på dvd selger de det???? Sesong 1-3 finner du på Platekompaniet. Endret 2. desember 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 family guy er ytterst genialt ja. har samtlige episoder på dvd selger de det???? Ganske sannsynlig, i og med det faktum at han har de. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 family guy er ytterst genialt ja. har samtlige episoder på dvd selger de det???? Sesong 1-3 finner du på Platekompaniet. den kommer på toppen av ønskelisten min!!!!!!!! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg syns Family Guy er kjedelig. Kan overhodet ikke måle seg med Simpsons. Skjønner du humoren? For er ikke alle som tar humoren. Tror nok at det er derfor! Har vanskelig med å tro at en som skjønner humoren og liker simpsons ikke liker family guy. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg syns Family Guy er kjedelig. Kan overhodet ikke måle seg med Simpsons. Skjønner du humoren? For er ikke alle som tar humoren. Tror nok at det er derfor! Har vanskelig med å tro at en som skjønner humoren og liker simpsons ikke liker family guy. Et godt poeng. Mye av humoren er parodier på gamle tv-serier som aldri er blitt vist i Norge, og vil derfor virke helt teit for de som ikke skjønner hva de prøver å referere til. Jeg syns parodiene er helt geniale (bl a Little House on the Prairie parodien der de mobber den blinde datteren), og koser meg med de talløse referansene til andre filmer. Men at noen ikke digger Quagmire har jeg vanskelig for å forstå. He, he, alright! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Quagmire er helt rå, lo godt da jeg så denne: Quagmire: Hey there Gorgeous, how old are you? Connie: 16. Quagmire: 18? Connie: Mom! Quagmire: I Like where this is goin'! Det jeg digger som Steffyboy var inne på, så er mange av scenene i family guy slik at de bygger på gamle saker, så jo mer man kjenner igjen, jo morsommere blir det. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Quagmire: Hey Meg, 18 yet?Meg: No Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Mine is loismustdie, all in one word, @yahoo.com You bastards come into our village, steal our fish, pollute our water. I'ma send you back to hell where you belong. *denge seler* Endret 9. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har fått med meg samtlig episoder. Veldig bra. Men både The Simpsons og Futurama er hakket bedre. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 stewie: its not that I want to kill Lois..........its just that I want her...not...alive :!: Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva syns dere er den beste Family guy episoden? Jeg syns personlig at det er "death is a bitch". Den episoden er skamtidig. Det er den beste av de jeg har sett ihvertfall. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Family guy er ikke så verst, men jeg synes at futurama er bedre1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Knuser alt som er på TV. De som sier det er kjedelig er enten A) Stokk dum eller B) totalt blottet for humoristisk sans. Simpsons, Futurama og lignende blir som parenteser å regne ved siden av Family Guy! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Veldig artig serie, meeen, nar jeg sitter og ser episodene for 10.ende gang med commentary, da begynner jeg aa ga lei. (jeg er serioes) Gi meg American Dad (som foroverig det er en 30min dokumentar om pa DVD'en om Seth MacFarlane's topp 5 favorittepisoder ). Sesong 4 av Family Guy hadde vaert kos aa faa saann snart ogsa.. Endret 9. januar 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 family guy suger, jeg har bare denne avataren for gøy. family guy er best Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg syns Family Guy er kjedelig. Kan overhodet ikke måle seg med Simpsons. Da har du pokker med ikke sett nok enda. Fordi jeg har 4 sesonger av simpsons på DVD og jeg sverget til simpsons før, helt til jeg traff på Family Guy. Maken til ironi og konstant humor skal du lete lenge etter, synes Family Guy topper listen min over beste Tv show. Tror aldri jeg har ledd så mye av en serie før, gleder meg til sesong 4! :!: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Word, har ca 14 sesonger med simpsons, var helt hekta før, men Family Guy er rett og slett bedre. Spesiellt hvis man kjenner igjen de tingene de gjør narr av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå