j.w pepper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er det noen her som har sett serien family guy? hva synes dere jeg mener at det ruler gata...... noen syns punkter? stewie er bare sjef..bilde av stewie Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jo, kan vel si meg enig der. Herlig med ungens store planer om verdensdominans, og ikke minst hans kamp mot broccoli. En av de beste tegneseriene jeg har sett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 genial serie. på lik linje med simpsons og futurama og stewie eiger gata! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvem kan si imot at family guy er dårlig? En av de beste sitcoms'ene som er laget. Genialt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den er spesiellt morsom for de som har vokst opp med amerikansk tv, da det er en hel haug med skjulte og mindre skjulte referanser til øyeblikk man kun vil kjenne igjen dersom man var en liten tv-slave og digget gamle show. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Digger Family Guy. Husker når det gikk på TV2 for kanskje 2 år siden. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hehe jo Family Guy er ganske morsomt. Skikkelig dum men veldig bra humor. Ja jeg tror at Stewie er favoritten her og. Likte den episoden der han prøve å gjøre sånn at foreldra ikke får et barn til og at han krymper seg selv og et fly og drar ned til ballene til faren for å ødelegge "barna" der inne. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Herlig med ungens store planer om verdensdominans, og ikke minst hans kamp mot broccoli. men langt ifra det beste jeg har sett Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Digger Family Guy. Husker når det gikk på TV2 for kanskje 2 år siden. Går det ikke på TV3 eller Z tv nå a ? mener og ha sett det på TV i det siste Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Går det ikke på TV3 eller Z tv nå a ? mener og ha sett det på TV i det siste Jo, mandag til fredag klokken 20:30 på ZTV. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Det ble laget tre sesonger (bare for å nevne det), og nå holder de vell på med en ny sesong igjen... Family Guy ble jo lagt på is, men nå ser det ut til at det er tilbake igjen! Lenge leve Family Guy -mamazboy- EDIT: Glemte selvfølgelig å legge til: KONGE SERIE! Endret 14. november 2004 av mamazboy Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hysterisk morsomt rett og slett Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Veldig morsomt, men jeg syns både Simpsons og futurama er bedre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Stewie er bare über. han fortjener sin egen serie Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stewie: There's always been a lot of tension between Lois and me, and it's not so much that I want to kill her, it's just, I want her not to be alive anymore. Sett alt av futurama, simpsons og southpark, og er selv overbevist om at family guy er best Gleder meg som en unge til neste sesong kommer. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Family Guy er utrolig kult ja Hadde ikke sansen for det før, men nå synes jeg det er helt genialt. Kommer opp på nivået til Futurama og Simpsons synes jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Veldig bra ja. Driver å vurderer å kjøpe noen sesonger fra play. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 family guy er ytterst genialt ja. har samtlige episoder på dvd Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg syns Family Guy er kjedelig. Kan overhodet ikke måle seg med Simpsons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå