Anathema Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei. Sliter med at internett kobler seg ut støtt å stadig.. Får ingen feilmelding, det bare slutter å funke. Så kjører jeg en restart også er den på beina igjen. Dette er fryktlig irriternede. I tillegg finner jeg en annen maskin i nettverket , men jeg har ingen tilaltelse til å komme inn på hans maskin, og omvendt. Noen som kan hjelpe meg med de 2 problemene mine? Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har samme problemene selv. Har Telenor 2048/256 som jeg kjører via en 3Com trådløs ruter (54 mbit). Det står at det er kontakt, men det er det ikke. Må da koble fra og så koble til hele tiden. Usannsynlig irritererende. Problemene startet etter innstallasjon av SP2 (pokkers Microsoft).... Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 slå av brannmuren til SP2. hadde dette problemet men det var mitt topcom modem som var feil på. fikk tilsendt ett nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå