CHB3 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg skal kjøpe nye DVD plater. Har aldri kjøpt en DVD plate før så er usikker. DVD-RW er vel det mest realistiske trur jeg. På spindel! Vil ha kvalitet, men også så billig som mulig. Har en NEC DVD ND-3500A. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164498 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ePreformance 8x fra www.norwaydisc.no Med nye Firmwaren på NEC sin hjemme side (Orginal Firmware) brenner den disse på 12x Har selv 50 stk av de De er bare hærlige og til en lattelig billig penge 129kr for 25 stk på spindel Skal bestille mange flere , har bare ikke resurser til det enda Dette er + plater men det er det beste i følge OCfreak (Han kan det han snakker om , altså DVD plater \ Brennere ol) Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ePreformance 8x fra digitalimpuls dersom du bor i oslo eller i nærheten. 95 kr for 25 pakk. Verbatim er veldig bra plater men har brent over 800 plater og bare kjøpt inn 5 verbatim i mitt liv. Bruker ikke mye penger på plater som er dobelt så dyre når de andre platene mere enn gjør jobben sin. Det er dog mye ymse kvalitet ute og går blant billig platene så les i forum. Særdeles godt fornøyd med epreformance platene, regner med at - platene er like gode selv holder jeg meg bare til + formatet. X. Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg kjøper 10 stk DVD+R med 5 cover for 69,- på Expert. Ganske billig siden her trenger du ingen porto. Cd'ene er bra også! Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ePreformance 8x fra www.norwaydisc.no Med nye Firmwaren på NEC sin hjemme side (Orginal Firmware) brenner den disse på 12x Har selv 50 stk av de De er bare hærlige og til en lattelig billig penge 129kr for 25 stk på spindel Skal bestille mange flere , har bare ikke resurser til det enda Dette er + plater men det er det beste i følge OCfreak (Han kan det han snakker om , altså DVD plater \ Brennere ol) Da bestillte jeg 50stk ePreformance 8x Takk for bra svar. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva er best av eProformance DVD-R 4,7gb, 8 X BenQ DVD+R 4.7GB, 8X Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ePreformance 8x fra www.norwaydisc.no Med nye Firmwaren på NEC sin hjemme side (Orginal Firmware) brenner den disse på 12x Har selv 50 stk av de De er bare hærlige og til en lattelig billig penge 129kr for 25 stk på spindel Skal bestille mange flere , har bare ikke resurser til det enda Dette er + plater men det er det beste i følge OCfreak (Han kan det han snakker om , altså DVD plater \ Brennere ol) Da bestillte jeg 50stk ePreformance 8x Takk for bra svar. Flott , du kommer ikke til og angre, som sakt du får jo 12x speed (16,660 mb\s) eller noe med orginal firmware (Vers. 2,18) Direkte link (NEC sin side) : http://www.de.nec.de/software/1745_FW_ND-3500A_win218.zip Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 ePreformance 8x fra www.norwaydisc.no Med nye Firmwaren på NEC sin hjemme side (Orginal Firmware) brenner den disse på 12x Har selv 50 stk av de De er bare hærlige og til en lattelig billig penge 129kr for 25 stk på spindel Skal bestille mange flere , har bare ikke resurser til det enda Dette er + plater men det er det beste i følge OCfreak (Han kan det han snakker om , altså DVD plater \ Brennere ol) Da bestillte jeg 50stk ePreformance 8x Takk for bra svar. Flott , du kommer ikke til og angre, som sakt du får jo 12x speed (16,660 mb\s) eller noe med orginal firmware (Vers. 2,18) Direkte link (NEC sin side) : http://www.de.nec.de/software/1745_FW_ND-3500A_win218.zip 12x ikke dårlig:w00t: men går det utover kvaliteten? Takk for linken. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Koffor skal du kjøpe RW plater?? forstår ikke heilt vitsen. Viss du skal ha gode plater som brenner skikkelig bra så ville jeg kjøpt ein av disse 2. Plextor plater (YU) http://www.norwaydisc.no/webshop/index.php...75cba7b24723a88 - ukens tilbud på norwaydisc. veldig gode plater til 13kr pr stykk eller Verbatim (Mitsubishi Chemicals ) http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...&products_id=86 også ukens tilbud på norwaydisc. veldig gode plater. de som er på tilbud er 4x platene. (kan brenne med 8x) men de selger også 8x plater av disse. (litt dyrere) viss du vil ha grei kvalitet og veldig bra pris så ville jeg gått for disse eProformance (PRODISC) http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...&products_id=95 ukens tilbud på norwydisc det og. 3.96 pr plata !!!!! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Han har kjøpt... ePreformance Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 12x ikke dårlig:w00t: men går det utover kvaliteten?Takk for linken. Har ikke merket noe forskjeld jeg da... Men vis du tar en test kan du kansje se at den ikke brenner på 16,6 mb hele tiden osv.. Men skal ikke ha noe og si på Filmens kvalitet vis det er det du brenner Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 12x ikke dårlig:w00t: men går det utover kvaliteten?Takk for linken. Har ikke merket noe forskjeld jeg da... Men vis du tar en test kan du kansje se at den ikke brenner på 16,6 mb hele tiden osv.. Men skal ikke ha noe og si på Filmens kvalitet vis det er det du brenner Det var da endelig godt. Platene ligger vel i poshuset i løpe av uka. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Prøver meg igjen med mitt spørsmål, ingen som svarte på det sist Hva er best av eProformance DVD-R 4,7gb, 8 X BenQ DVD+R 4.7GB, 8X ??? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har bare prøvd Epreformance og vill da si at de er best (av de jeg har testa) Men jeg har ikke prøvd BenQ men tror du bare burde gå for ePreformance jeg da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 eProformance DVD-R 4,7gb, 8 XBenQ DVD+R 4.7GB, 8X ePreformancen er (-) på linken din ... Ville gått for (+) Men vis du vill ha - kan du vell det også BenQ er da (+) plater i linken sikkert greie plater Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Okey, så ikke at det var - plater, men jeg skal ha + plater ja! Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Trur jeg går for ePreformance, mange som anbefaler dem og når ePreformance platene i tilegg er billiger er jo ikke valget så vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå