Mats-G Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 I is teh newb på detta.. kan noen gi meg noen hint og tips på hvordan klokke dette skjermkortet Gefore 6800 Gt Og er det sånn at det er "klokke-garanti" på det?? :s hørte noe om det Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Nei det er ikke garanti.... sånn i hovedsaken, men du kan jo si til forhandlren at det plutselig ble ødelagt...... men det er jo ikke alle som går på den da Endret 12. november 2004 av j.w pepper Lenke til kommentar
Mats-G Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ville du? Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hadde eg vært deg så hadde eg ikkje gjort noe med det kortet for det va bare sykt bra fra før av da...... er det noen spesiell grunn til at du vill overklokke? Lenke til kommentar
Mats-G Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 fordi jeg er så uendelig søt trenger jeg det litt hissigere... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, det er "klokkegaranti" på GS kortetne til Gainward. Det følger med et eget klokke program med som heter expert tools i pakken. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du laster ned et program (f.eks rivatuner). Deretter drar du bare i noen søyler til du når den hastigheten du vil ha. Jeg anbefaler å kjøre tunge applikasjoner (3DMARK) etter du har klokket. Dette gjør du får å se om kortet er stabilt på de angitte hastighetene. Dersom du får artifacts må du klokke litt nedover og kjøre f.eks 3DMARK for å sjekke om disse artige faktene er forsvunnet. Slik fortsetter du helt til du har funnet hastighetene som kortet takler uten å få artifacts. Lenke til kommentar
Mats-G Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 var det jeg trodde så jeg egentlig bare kjøre det på maks?!?! det er kos da Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ja, det er "klokkegaranti" på GS kortetne til Gainward. Det følger med et eget klokke program med som heter expert tools i pakken. det er utrolig hva som går ann...... uansett tar dette kaka Lenke til kommentar
Mats-G Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 fikk 11500 uten å ha gjort noe særlig Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mitt gamle Gainward GF4 Ti4200-8x GS er garantert for 270/DDR540. Jeg vil tro at nyere Golden Sample også har en viss garantert klokkefrekvens. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ved litt klokking bør du klare lett overk 12k. Jeg har fått over 12200 ved å sette mit 6800GT til Ultra. Men det er ikke et GS kort Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nei det er ikke garanti.... sånn i hovedsaken, men du kan jo si til forhandlren at det plutselig ble ødelagt...... men det er jo ikke alle som går på den da Jo, alle går faktisk på den. Fordi de kan ikke nekte kunden og få byttet et kort som "plutselig ble ødelagt". Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) var det jeg trodde så jeg egentlig bare kjøre det på maks?!?! det er kos da Tror ikke du skal stille det til maks nei, du bør kjøre en 3dmark test hver 10.Mhz. EDIT: oi. Gammel tråd... Endret 22. mai 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå