neb Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hei.. lurer på hvordan jeg kan skjule tekst bak en knapp ved hjelp av CSS.. takk for svar! mvh bigben! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan jo bare posisjonere et element ved siden av teksten, og smekke på negative marginer? Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) kan du forklare litt nærmere? her er siden det er snakk om.. Og her er CSS'en.. Teksten ligger over menyknappene.. men hvordan skjuler jeg dem? har prøvd å studere diverse style sheets, men finner ikke ut av det.. mvh bigben Endret 12. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 #meny li { display:none; } Lenke til kommentar
neb Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 #meny li {display:none; } men da blir jo alt borte.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er en flittig bruker av Gilder/Levin Method som er forklart her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå