cwerner Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Driver å leter etter trommetablatur til sangen: In flames - Goliath's Disarm Their David's Har søkt på google og lett på mange forskjellige tablatur sider... Er det noen som har den eller har sett den på en side før? På forhånd takk.. CwS EDIT: kunne ikke dette vært en tråd hvor vi hjalp hverandre med å finne tablaturer til sanger som man skal lære seg? Endret 12. november 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
simeik Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har du prøvd www.mxtabs.net? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 var ikke der heller Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Du har ikke stort nok sett til å spille den uansett. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ikke det? men seriøst.. skal bare spille introen av den, så jeg trenger ikke allverdens med trommer. Noen som vet hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 du kan jo plukke det selv? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 blir vel nødt til det ja.. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hva i alle dager skal du kopiere en intro for? Finn på noe fett selv, da? Er jo kulere det! Eneste trommerytma jeg har plukka direkte fra en låt er Steve Gadds rytme i sangen 50 Ways (Simon & Garfunkel). Seff funker det å stjele litt idèer rundt omkring, men å fullstendig kopiere en låt eller intro syns jeg ikke er spesielt tøft.. Endret 15. november 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kanskje han bare vil lære den fordi han synes den er tøff? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, ja, det kan jo hende. Men fikk inntrykk av at han skulle fremføre den på noe vis med band e.l. Vet uansett ikke hvor man finner slike ting.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 OT: åh..er det ditt slagverk eller?!? samma det, misunner den som har det ! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil er det Terry Bozzio's sett...? Ligner hvertfall endel, samme oppsett, minus alle china cymbalene han har over... EDIT: Som jeg trodde, sjekk url'en på bildet Endret 15. november 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Grunnen til at jeg skal lære meg den er fordi jeg skal spille den med bandet imorgen, vi har dessuten ikke kommet helt til det stadiet hvor vi greier å lage egne sanger ennå...selv om det har kommet noen ideer Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ----=====h3R======----- har ikke vært på siden på lenge.. men den funker sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå