allanalv Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei, for noen mnd. siden kjøpte jeg et EPoX EP-8KHA+ og putta den gamle WD40gb'n som alltid har funket bra på mitt gamle HK (Abit Kt7e). Gikk noen dager og disken begynte og skrape og lage veldig rare lyder + den ble ufaaaaattelig treg. Jeg tenkte dette var en produskjonsfeil og sendte den inn til komplett for garantisak. Tok noen uker så var en ny WDdisk i posten hos meg og jeg satte den i EPoX kortet, tok 1 uke så kommer samme lyder,treghet, osv... Jeg har en gammel Quatum eller.no i PC-en og den funker fortreffelig ( har også prøvd en IBM bare for å sjekke om at DMA ikke hadde dødd på HK'et - alt funket fint, bare WD den klikker på ) Nå skal jeg sende inn WD disken igjen til komplett, men det hjelper vel ikke å få en ny WD disk siden den antageligvis også blir ødelagt rimelig fort ? Skal jeg spørre etter et annet merke eller pengene tilbake ? Seriøse svar mottas med stor takk. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 helt ærlig, så tror jeg at du har hatt max uflaks med Wd-diskene dine. husk på at de ikke sender ut nye disker, men demo-vare ol. har selv hatt en WD-disk på et epox-hk (6VBA), og det gikk som det suste. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Kanskje jeg burde tilføye at en kamerat av meg hadde EPoX EP-8KHA+ (samme som mitt) og en WD 80gb og fikk samme problem etterhvert. Kanskje det er uflax men jeg vil helst ha et nytt merke ja, for pengene tilbake kan jeg vel se langt etter.... :I Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå