Jan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har merkelig nok fått strekkmerker oppe på skuldra. En stripe på venstre skulder. Null anelse hvorfor, men nå er jo den iallefall der. Hvordan fjerne den? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er nok ikke mulig det gitt.. Men tror det finnes cremer og laserbehandling for det, spør legen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 bygge opp muskler under og strekke det ut igjen.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva er strekkmerke? Hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Røde stripe merker... ser ikke pent ut Man får strekmerker når enten musklene eller fett vokser fortere en huden Endret 12. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har merkelig nok fått strekkmerker oppe på skuldra. En stripe på venstre skulder. Null anelse hvorfor, men nå er jo den iallefall der. Hvordan fjerne den? Jeg har vært hos legen for å vise de jeg har, og han sa at det bare var å vente på.. Kunne ikke gjøre noe med det.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har strekkmerker på armene og skulderene... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Det er iallefall ikke særlig pent. Ja jeg trener endel. Dette kan være grunnen...grr. Men kremer? Noen som har noen anelse? H. kortison kan vel kanskje gjøre noe? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Spør legen Jeg gjorde det med mine, og han sa at de bare måtte "usynliggjøre" seg selv. De røde merkene blir etterhvert i farge som resten av huden, så da vil de ikke syntes så mye lenger. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 De blir lyse etterhvert, litt lysere enn huden, ser da ut som arr tror jeg.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 De blir lyse etterhvert, litt lysere enn huden, ser da ut som arr tror jeg.. Riktig, riktig. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har strekkmerker på biceps Men jeg har også på sidene av magen da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Sidene til magen er den typiske. Har en strek der og. Irriterende..men blir det små støgge arr senere? iik. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Meld deg på extreme makeover Endret 14. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sol skal visst hjelpe til å bleke strekkmerker bra. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 har noen på innsiden av låra (fett) men har nettopp begyntt og trene gjøre de regelmessigt fremover, tror dere disse vil forsvinne når jeg blir kvitt litt av fettet der??? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har kjøpt sånn krem, og den funker fett. Men tror ikke man får kjøpt den i Norge. Jeg hater, hater, hater strekkmerkene mine Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har kjøpt sånn krem, og den funker fett. Men tror ikke man får kjøpt den i Norge. Jeg hater, hater, hater strekkmerkene mine Jeg gir rett og slett faen. Er ikke noe å gjøre med dem. *sex0re i mørke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå