delfin Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Test CPU hos en kompis eller noe da...da jeg bygde PC første gangen var hovedkortet ødelagt. Måtte sende inn og få nytt. Virker nesten som om noe er ødelagt der..Hvis CPU virker, er det nok hovedkortet. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 eg har desverre ikke mulighet å teste cpu hos ein kamerat... :sad: ...... men d r flere som mener at cpu kan ha tatt kvelden.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 15:11, TCK skrev:eg har desverre ikke mulighet å teste cpu hos ein kamerat... :sad: ...... men d r flere som mener at cpu kan ha tatt kvelden.. Knsj d r nn fl p krtt dtt dh?? Jeg simpelthen ELSKER slike forkortelser! Vær så snill; La oss slippe SMS-språk her! Har du ikke tid til å skrive ordene helt ut når du ber om hjelp her, så står det jammen dårlig til! Jeg regner med at jeg ikke er alene om å mene dette? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 ja. Eg skammer meg! Men eg blitt så vant til å skrive slik! Men eg skal prøve å skjerpe meg! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 17:04, TCK skrev:ja. Eg skammer meg! Men eg blitt så vant til å skrive slik! Men eg skal prøve å skjerpe meg! Takk, så bra! Godt å høre at du skjønner tegninga da! :smile: Kan dessverre ikke gi deg noen tips om løsning på problemet ditt, men kanskje en annen gang? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 17:04, TCK skrev:ja. Eg skammer meg! Men eg blitt så vant til å skrive slik! Men eg skal prøve å skjerpe meg! hmmm......... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 02:14, jevel skrev: Quote: ps lyd kortet r ikke satt i pga at eg må skjære i toweret for å få plass. forbaskede Asus ingenører som plaserer den slotten lengre fram! Hmm.... Tror nok du må ha montert noe litt feil her? -KJ Nei, han har nok montert det rett... men det er eit helvetes slit og få i det ACR eller CNR lydkortet... sleit litt på ein aopen kasse eg også. har foresten 3 slike hk i drift her... (eine er asus a7n266-c da men) Lenke til kommentar
doofus Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Om det er masse jumpere på kortet ditt sjekk at de står i fabrikk innstillinger, mulig grafikk brikka på hovedkortet ditt er disabla eller noe.. Du kan også ta ut Bios batteriet ditt for å få fjerna evt. rusk i innstillingene, la det være ute en stund, men husk statisk el. (skal foresten være mulig å kortslutte to pinner for å resette bios også.) Cpu'en din er nok ikke dau, skal litt til for at det skal skje.. Uncle smurf/FLT <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: doofus på 2002-05-31 18:27 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: doofus på 2002-05-31 18:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå