fjotten Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Får se om jeg kan få gjort det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har du fortsatt problemer med å se likheten mellom dette og "tradisjonell rasisme"? Jeg ser en forskjell: rase er byttet ut med religiøs tilhørighet. Ja, det kalles diskriminering. Og jeg som trodde du var så flink med ord. . . diskriminering ~e´ring -a el. -en det å diskriminere rased- / d- på arbeidsplassen / positiv d- særbehandling til fordel for noen . Lenke til kommentar
dfens Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva kaller du dette? Jeg kaller det en reaksjon på at Theo van Gogh ble brutalt myrdet på åpen gate i Nederland, noe det også er. Så man kan jo spørre seg hvem som er de største rasistene? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå er det slik i Nederland at muslimer har satt fyr på kirker i denne sammenhengen... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå er det slik i Nederland at muslimer har satt fyr på kirker i denne sammenhengen... 2 kirker, hvor mange moskeer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå