pgdx Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva er det beste å bruke, og hva bruker dere? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 WPA er best å bruke, det er umulig å finne keyen hvis den ikke er shared. WEP er svæt enkelt å cracke, det tar bare litt tid. Har selv gjort det med naboens nett. Han har 56 eller 64 bit kryptering og da stod en maskin på en hel helg og samlet på pakker sendt til og fra dette APet. Send meg en mail så skal jeg sende deg noen pdf-er jeg har på akkurat dette temaet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Ja, fant noe info her: http://www.openxtra.co.uk/articles/wpa-vs-wep.htm Spiller dere mye CS på Haukisen for tiden? Endret 16. november 2004 av drange_net Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja det har tatt seg kraftig opp. Vi er aldri under 6 stk som er med. Spiller vanligvis en 3-4 dager i uker. Service-teamet er seffølgelig overlegen leveranse, til tross for at Drange junior hjelper dem enormt... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tror jeg skal ta en demo - enda bedre; en film. Leveranse griseknuser service, beviset kommer. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 WPA er best å bruke, det er umulig å finne keyen hvis den ikke er shared. WEP er svæt enkelt å cracke, det tar bare litt tid. Har selv gjort det med naboens nett. Han har 56 eller 64 bit kryptering og da stod en maskin på en hel helg og samlet på pakker sendt til og fra dette APet. Send meg en mail så skal jeg sende deg noen pdf-er jeg har på akkurat dette temaet. Jeg er interessert i mer informasjon om dette, da jeg for tiden tester ut WLAN. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Du kan ihvertfall begynne å lese linken som jeg gav i post nummer 3. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan ihvertfall begynne å lese linken som jeg gav i post nummer 3. lol, han må være ruset ja. Det står jo link i plain sight med all den infoen han trenger... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nå skrev han at han satt på mer informasjon da. Har seff lest det innlegget, og det var ikke så veldig teknisk informativt. Sånne innlegg kan du forøvrig spare deg. Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du må jo bruke WPA da. For det er den nyeste sikkerheten på trådløst nettverk. WEP er gammelt. Lenke til kommentar
Doffenduck Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Klask på RADIUS og VPN i tillegg.... da har du sikkerhet da.... Men gud bedre hvor tungvindt det skal bli:) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Væææææærste bumpen ever! Skjerpings gutt! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er lov å bumpe. so just cool it. JohnRichard, send meg en PM med mail adresse så skal jeg sende deg det jeg har av ebooks på WLAN emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå