assz0r Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hadde tenkt og kjøpe en dvd-brenner og lurer på om noen her har noen gode brennere å foreslå? er ute etter det beste. takker for svar Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 NEC ND-3500A er en meget god brenner. Den er veldig fleksibel i forhold til medier (plater). NEC ND-3500A Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 hm.. takk, har hørt at plextor skal være bra.. ? noen erfaringer der? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Plextor er og blir det beste innen brenning(støtter dog ikke dual layer enda,men hvem gidder å kjøpe plater til 200kr.stykke??)Har sjøl en 8x Plextor og er stoor fornøyd med den...dønn stabil,aldri noe tull med brenning. Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Høres bra ut :] denne skulle vel duge da? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) BenQ DW1620 er min anbefaling, rask og god brenner som samtidig leser plater bra. Hat støtte for bitsetting og er ikke like kresen på plater som Nec 3500. BenQ brenneren har også støtte for Double Layer, og brenning av flere 8X plater på 16X. Double Layer platene koster ennå masse, betalte 139,- for platene, men det skader jo ikke å ha en brenner som støtter dette. Endret 12. november 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Heia Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Plextor er og blir det beste innen brenning(støtter dog ikke dual layer enda,men hvem gidder å kjøpe plater til 200kr.stykke??)Har sjøl en 8x Plextor og er stoor fornøyd med den...dønn stabil,aldri noe tull med brenning. Å joda, Plextor har DL DVD brenner..Og DL medier får du nå til godt under en hundrings.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21859 Men, når det er sagt, hvis du tenker pris, så hadde jeg gått for NEC 3500 eller Pioneer 108.. Endret 12. november 2004 av Heia Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har selv NEC 3500A med siste originale firmware 2.18 fra NEC, og kan ikke annet enn å si meg veldig fornøyd med denne brenneren. Har hatt den i underkant av et par måneder nå............ Har enda ikke hatt feilbrenninger, eller problemer med at plater blir uleselige i andre optiske enheter eller min JVC stue- DVD. Har vel brent en 20-30 plater siden jeg fikk den, både +/- utgaver. Har brukt Verbatim, That's Write, Samsung og Maxell- plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå