Gå til innhold

Dine råd/erfaringer - DVD brenner

assz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BenQ DW1620 er min anbefaling, rask og god brenner som samtidig leser plater bra. Hat støtte for bitsetting og er ikke like kresen på plater som Nec 3500.

BenQ brenneren har også støtte for Double Layer, og brenning av flere 8X plater på 16X. Double Layer platene koster ennå masse, betalte 139,- for platene, men det skader jo ikke å ha en brenner som støtter dette.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Plextor er og blir det beste innen brenning(støtter dog ikke dual layer enda,men hvem gidder å kjøpe plater til 200kr.stykke??)Har sjøl en 8x Plextor og er stoor fornøyd med den...dønn stabil,aldri noe tull med brenning.

Å joda, Plextor har DL DVD brenner..Og DL medier får du nå til godt under en hundrings..

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21859

Men, når det er sagt, hvis du tenker pris, så hadde jeg gått for NEC 3500 eller Pioneer 108..

Endret av Heia
Lenke til kommentar

Har selv NEC 3500A med siste originale firmware 2.18 fra NEC, og kan ikke annet enn å si meg veldig fornøyd med denne brenneren. Har hatt den i underkant av et par måneder nå............

Har enda ikke hatt feilbrenninger, eller problemer med at plater blir uleselige i andre optiske enheter eller min JVC stue- DVD.

Har vel brent en 20-30 plater siden jeg fikk den, både +/- utgaver. Har brukt Verbatim, That's Write, Samsung og Maxell- plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...