Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Koss hovudtelefonar Sennheiser hovudtelefonar Det er ei julegåve til bror min. Blir brukt til tromming og dataspeling. Når han trommer har han ein cd-spelar med ein øvingsCD som har speler etter, og har for augeblikket eitt råttent Trust headset der venstre kanal ikkje funker. Prisen rekner eg med blir rundt 4-600 kroner, og valget står vel mellom sennheiser og Koss. Sjølv har eg Koss Pro3aa, og er kjempenøgd med dei, men eg ser at både sennheiser og koss har nokre hovudtelefonar som ligger rundt 3-400 kroner. Edit: Må være med kopp, og betyr ikkje så masse om det gir litt lyd ut. Koss UR18 og UR40 er dei 2 frå Koss eg har sikta meg ut, men er Sennheiser sine i den prisklassen betre? Erfaringar og tankar? Endret 12. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg ville kjøpt sennheiser tilk han. Det er god bass, så trommer må gå fint som pokker. Det er lukka hodetelefoner, som isolerer all lyd utenifra. De er ganske tøffe. Det er 3 meter lang kabel, så ved trommespilling vil han ikke lide av for kort kabel. De Ur 40/18 er ikke lukka, de vil sleppe inn mye lyd fra omverdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå