ELR Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvorfor er det galt å trekke frem en tråd som det ikke er så mye aktivitet i? Jeg mener, er det ikke bedre å legge inn en "fortsettelse" på noe en har lagt inn før i samme tråd, i stedet for å lage ny tråd? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det at du ikke får svar kan bety flere ting. eksmpler: 1) dårlig bruk av emnefelt; de "riktige" menneskene ser ikke problemstillingen din og kan derfor ikke gi deg svar. 2) det er ingen som vet svaret. 3) ingen gidder å svare fordi svaret er innlysende (du finner svaret lett ved å søke på Google). 4) Ingen svarer fordi det samme (eller et svært lignende problem) har vært tatt opp før. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 QUOTE (ilpostino @ 15/11/2004 : 00:27) God dag mann, økseskaft. Du svarer jo ikke på det han spør. Jeg synes ikke det er noe galt i å ta opp en gammel tråd dersom den er relevant. Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 QUOTE (lodott @ 15/11/2004 : 01:12)Jeg synes ikke det er noe galt i å ta opp en gammel tråd dersom den er relevant. Ikke jeg heller. Det er stor gjennomtrekk på enhvert forum. Det vil igjen si at nye erfaringer, og interessante innspill og meninger i mange tilfeller ikke får kommet fram når et tema allerede er "ferdig diskutert". De trådene som bidrar med noe positivt ser heller ikke jeg noe grunnlag for å la ligge. Eksempel på type tråd som jeg synes burde kunne bumpes: Konsert tråden Dette er en tråd blant mange som har blitt glemt bort etter min mening. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 QUOTE (morcan @ 15/11/2004 : 17:57) Eksempel på type tråd som jeg synes burde kunne bumpes: Konsert trådenDette er en tråd blant mange som har blitt glemt bort etter min mening. Har du et bilde er det vel bare og poste, eller? Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Var bare ment som et tilfeldig eksempel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hadde ikke bumping blit slått så hardt ned på her ville man fort sett et utall tråder der trådstarter eller nysgjerrige kommer med en 3-4 poster på rad som inneholder; "Hlp, plz!1!!1", "Duster som ikke svarer da!1!11" o.l. Gjerne i en sintere tone etter hvert, jeg har ikke tall på hvor mange fora det er sånt. Det har jo skjedd her også. Bumping 24-48timer senere synes jeg er greit, da med en enkelt *bump*, 5 dager senere som foreslått i retningslinjene er aaaaaltfor lenge... Just my two cents. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 QUOTE (Goophy @ 16/11/2004 : 00:11) Bumping 24-48timer senere synes jeg er greit, da med en enkelt *bump*, 5 dager senere som foreslått i retningslinjene er aaaaaltfor lenge... Men, har du sett! QUOTE (retningslinjene)En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jøsses, har de endret retningslinjene nå. Det var jo passende. Det var 5 dager det stod før, var det ikke? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 QUOTE (Goophy @ 16/11/2004 : 00:15) Jøsses, har de endret retningslinjene nå. Det var jo passende. Det var 5 dager det stod før, var det ikke? Var 5 dager før ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg