molemanhte Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) God dag kjære venner, jeg har et dilemma. Jeg har vurdert å kjøpe med en ny Mp3 spiller, men vet ikke hva slags type jeg skal velge. Jeg skal mest sannsynlig ha en harddisk basert spiller, men det er jo så mange å velge mellom. Jeg vil ikke ha en spiller som har mindre enn 20GB. De jeg kan velge mellom er Apple, Creative, iRiver og alle de andre merkene. Fra Apple må det bli iPod med 40Gb. Fra Creative er det mange å velge mellom: Zen Touch 20GB, Nomad Jukebox Zen 20 GB, Nomad Jukebox Zen NX 30 GB, Nomad Jukebox Zen Xtra 30 GB og Nomad Jukebox Zen Xtra 60 GB Fra iRiver er det også mange å velge mellom: iHP-120, iHP-140, H320 20GB og H340 40GB. Med andre ord, jeg vet ikke hvilken jeg skal velge??? iPod har fått trekk for litt for dårlig batteritid, men ellers virker det som en god spiller. Jeg håper dere kan gi meg noen pekepinner om hvilken spiller jeg burde velge. På forhånd takk for hjelpen. mvh molemanthe #spesifiserte topic litt bedre sidan det gjaldt mp3-spelarar og ikkje mp3 , moderator jankee# Endret 12. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg tror jeg ville gått for Ipod. Nydelig design, stor plass og brukervennlig. Den kan tilogmed mistes i do, ligge å tørke på badegulvet i et døgn, og faktisk funke igjen! Hehe.. Mulig jeg var heldig men! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Flyttes til mp3-spelarseksjonen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er meget fornøgd med min iPod Så eg kan ikkje gjere anna enn å anbefale den på det sterkaste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå