Wallaboy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Trenger hjelp med å få en .bin fil til å fungere. Fila er en spilldemo jeg har fått av en kamerat og den er ikke ulovlig.(fikk med meg den forrige diskusjonen om denne typen filer ). Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) last ned daemon tools og mount bin-fila i den. da vil maskinen tor du har satt inn en cd og filene i bin fila vil være synelige gjennom en virituell cdrom stasjon som du vil se i utforskern din. (du må velge "all file types" når du skal mounte fila) Endret 12. november 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dersom det ikkje funker å mounte kan du laste ned IsoBuster og pakke ut filene frå iso-fila til harddisken. Lenke til kommentar
Wallaboy Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Har prøvd Daemon Tools men maskinen "klikker" når jeg starter den virtuelle cd'en...... skal prøve en gang til nå. Takk fort gode svar Lenke til kommentar
Wallaboy Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Maskinen svarer at cd'en er skada osv.. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 da er muligens BIN filen korrupt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå